مجیدی: بازی با گل گهر با کیفیت ترین بازی استقلال بود، از طرفداران عذرخواهی می کنم، از بازیکنانم تشکر

به گزارش سفر به هند، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از روزی که سرمربی تیم استقلال شدم این مسابقه با کیفیت ترین بازی بوده که تیم استقلال انجام داده است.

مجیدی: بازی با گل گهر با کیفیت ترین بازی استقلال بود، از طرفداران عذرخواهی می کنم، از بازیکنانم تشکر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت: به خاطر نتیجه به دست آمده از طرفداران استقلال عذرخواهی می کنم، ولی از روزی که سرمربی تیم استقلال شدم، این مسابقه با کیفیت ترین بازی بوده که تیم استقلال انجام داده است.

وی اضافه کرد: 70 درصد مالکیت توپ، 500 پاس در زمین خراب سیرجان مقابل تیمی که فقط دفاع می کرد، ایجاد 8 موقعیت گل باعث شده تا بگویم این بازی یکی از بهترین ملاقات های استقلال بود. من قبل از تمرین امروز از تمام بازیکنان تشکر کردم. فوتبال همین است، یک روز توپ ها گل می گردد و یک روز هم نمی گردد.

مجیدی اعلام نمود: ما روز گذشته بدشانس بودیم وگرنه به هیچ عنوان لایق شکست نبودیم، من به این دلایل از بچه ها تشکر کردم که آن ها تمام کوشش خود را انجام دادند. این را هم بگویم این تشکر به این معنی نیست که بخواهیم ایرادات فنی را نبینیم، ما حتما روی این ایرادات کار می کنیم، ولی خیلی بهتر از بازی های قبل کار کردیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 167

به "مجیدی: بازی با گل گهر با کیفیت ترین بازی استقلال بود، از طرفداران عذرخواهی می کنم، از بازیکنانم تشکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجیدی: بازی با گل گهر با کیفیت ترین بازی استقلال بود، از طرفداران عذرخواهی می کنم، از بازیکنانم تشکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید