برای فینال جام حذفی داور خارجی می خواهیم ، چرا اینقدر علیه تیم ما دشمنی دارید؟

به گزارش سفر به هند، مربی استقلال گفت: افتضاحات داوری ها هم که تعیین است و صدای همه را در آورده است.

برای فینال جام حذفی داور خارجی می خواهیم ، چرا اینقدر علیه تیم ما دشمنی دارید؟

به گزارش خبرنگاران خسرو حیدری، مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر، برنامه ریزی سازمان لیگ و اشتباهات پرتعداد داوری، به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: چه فرقی بین ما و یک تیم دیگر هست که ما باید به دستگردی برویم و بدون تماشاگر بازی کنیم و آن ها می توانند هر دو بازی را با تماشاگر و در آزادی برگزار نمایند؟! این یک ظلم و تبعیض آشکار است و دلیلش هم معلوم نیست. باید مسئولان سازمان لیگ جواب ما و طرفداران مان را بدهند.

وی افزود: چه چیزی فرق نموده است؟ وقتی که ما با پیکان بازی کردیم هم شرایط مثل الان بود و کورس قهرمانی شکل گرفته بود. الان هم که به سرانجام لیگ رسیده ایم و حساسیت ها بیشتر است اما به جای این که دقت و سخت گیری برای اجرای عدالت بیشتر باشد، همه چیز برعکس شده و به سود دیگران است.

مربی استقلال افزود: افتضاحات داوری ها هم که معین است و صدای همه را در آورده است. مدت ها است که اشتباهات داوری علیه ما است و شاید قبلا برای توجیه این اشتباهات می گفتند یاری داور ویدیویی نیست و باید داور در یک صدم ثانیه تصمیم بگیرد که اینها هم توجیه است؛ با این حال سوال من این است که برنامه ریزی لیگ مگر داوری است که باید در کسری از ثانیه تصمیم بگیرند؟ هفته ها وقت داشتند درباره برنامه لیگ و حتی درباره محل برگزاری بازی هم تصمیم بگیرند.

حیدری در سرانجام اظهار داشت: این رفتار شائبه ها را تقویت می نماید. مگر استقلال چه نموده که آنقدر علیه ما تصمیم می گیرند و با ما دشمنی می نمایند؟ چگونه پیکان نتوانسته از حق میزبانی خود دفاع کند و به حق این تیم که حق سایر تیم ها هم هست، توجهی نشده است؟ الان صدای چند تیم و مربی هم از این سبک برنامه ریزی در آمده است. ما از سازمان لیگ و فدراسیون قاطعانه می خواهیم برای فینال جام حذفی، از داور خارجی استفاده گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1594

به "برای فینال جام حذفی داور خارجی می خواهیم ، چرا اینقدر علیه تیم ما دشمنی دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای فینال جام حذفی داور خارجی می خواهیم ، چرا اینقدر علیه تیم ما دشمنی دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید