باشگاه های لیگ برتری پشت استقلال را خالی کردند

به گزارش سفر به هند، باشگاه های لیگ فزونی در موضوع تبلیغات محیطی پشت مدیر عامل باشگاه استقلال را خالی کردند.

باشگاه های لیگ برتری پشت استقلال را خالی کردند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از رونمایی از قرارداد نو کارگزار باشگاه استقلال و مشخص میزان درآمد حاصل از تبلیغات محیطی در بازی های خانگی، مدیرعامل این باشگاه در مکاتبه با سازمان لیگ ضمن معرفی شرکت طرف قرارداد از این سازمان درخواست کرد برای اجرای تبلیغات محیطی با شرکت کارگزار باشگاه استقلال در زمینه اجرای تبلیغات در بازی های خانگی این باشگاه همکاری شود.

باشگاه استقلال در این نامه گفت در فصل نو از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی های خانگی خودش استفاده خواهد کرد و این بستر درآمدزایی را به سازمان لیگ واگذار نمی کند.

این در حالی است که سهم باشگاه ها از محل تبلیغات دور زمین در سال های گذشته بسیار ناچیز بوده و عملا درآمد قابل توجهی متناسب با ظرفیت موجود در این بخش پرداخت نشده است، اما رویکرد متفاوت باشگاه استقلال در موضوع پرونده تبلیغات محیطی این باشگاه این است تا در این فصل اتفاق متفاوتی را در این حوزه رقم بزند.

به همین منظور مصطفی آجورلو مدیر عامل باشگاه استقلال برای گرفتن تبلیغات محیطی دست به کار شد و پس از وی برخی باشگاه ها نیز از جمله تراکتور، گل گهر و ... با مدیر عامل استقلال در این امر هم قدم شدند.

اما اکنون خبر می رسد باشگاه هایی که با آجورلو هم قدم بودند در بحث تبلیغات محیطی کنار کشیدند و در حال حاضر گویا فقط مدیر عامل استقلال پیگیر این موضوع است که باید دید وی در این راه پیروز خواهد شد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1235

به "باشگاه های لیگ برتری پشت استقلال را خالی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه های لیگ برتری پشت استقلال را خالی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید