قربانی عید قربان در کشتارگاه ها انجام می گردد

به گزارش سفر به هند، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز گفت: مردم با توجه به نزدیک بودن عید قربان برای ذبح دام به کشتارگاه ها مراجعه نمایند.

قربانی عید قربان در کشتارگاه ها انجام می گردد

به گزارش از ، سید محسن ابوترابی، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز با بیان این که در صورت ضرورت به جا آوردن اعمال سعید عید قربان، مردم می توانند برای ذبح دام به کشتارگاه ها مراجعه نمایند، گفت: کشتار دام تنها باید در کشتارگاه انجام گردد.

او اضافه نمود: طبق تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا، عرضه و فروش دام در صندلی های ثابت در سطح استان ممنوع شده است، از طرفی به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی بهتر است که سال جاری مردم کشتار و ذبح دام به مناسبت عید سعید قربان را انجام ندهند.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز گفت: از سویی دیگر قرار است به وسیله اتحادیه مربوطه هماهنگی های لازم انجام گردد تا قصابی ها نیز سفارش های مردم در مورد عید قربان را داشته باشند.

او اضافه نمود: سفارش های مردم از سوی قصابی ها به کشتارگاه ها اعلام شده و بعد از 24 ساعت سفارش های تحویل داده می گردد، فهرست قصابی ها در این مورد اعلام خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی البرز گفت: با توجه به فعالیت شرکت هایی که بسته بندی گوشت را دارند بحث فروش اینترنتی گوشت ویژه عید قربان در دستور کار قرار داده شده است و این مهم پیگیری می گردد.

ابوترابی گفت: بازرسی های سیار دامپزشکی استان نیز همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان فعال خواهد شد تا از بروز تخلفات در مورد کشتار دام جلوگیری گردد.

منبع: مهر

انتهای پیغام / ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 494

به "قربانی عید قربان در کشتارگاه ها انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانی عید قربان در کشتارگاه ها انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید