طرح تحول نگهداشت شهر مهمترین مأموریت مدیریت شهری است، طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 2 کلید خورد

به گزارش سفر به هند، طرح تحول نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات منطقه 2 در یک بازه زمانی دو ماهه اجرا می گردد.

طرح تحول نگهداشت شهر مهمترین مأموریت مدیریت شهری است، طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 2 کلید خورد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، محمد یارمحمدی مدیر طرح نگهداشت شهر در نشست با معاونین و مدیران شهری منطقه، قرار خدمت و طرح تحول نگهداشت شهر را دو مأموریت اصلی و مهم در مدیریت شهری تازه برشمرد و گفت: طرح تحول نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات تهران در یک بازه زمانی دو ماهه اجرا می گردد.

وی اضافه نمود: مهمترین اهداف اجرای این طرح آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.

یار محمدی در تشریح این طرح گفت: براساس اطلاعات ثبت شده درسامانه های 137 و 1888 به عنوان مرجع ورودی شهروندان و شهرداری، 3524 مورد درخواست ونیاز شهروندان احصا شد، که تعداد قابل توجهی از آن مربوط به حوزه خدمات شهری است و این نتایج نشان می دهد که مطالبه اصلی مردم و خدمات رسانی شهرداران نواحی در بحث خدمات شهری است.

یار محمدی تاکید نمود: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به گروه های مرجع و با استفاده و بکارگیری ظرفیت ها و مشارکت حوزه های تخصصی، نخبگان، معتمدین، گروه های جهادی و ائمه جماعت و شورایاران و بعلاوه آنالیز شرایط موجود از سامانه های 137 و 1888 پس از انتها طرح منطقه ها مورد ارزیابی قرار می گیرند.

کریمی، مشاور شهردار منطقه 2 در ادامه این نشست با تاکید براینکه ارتقاء سطح زندگی شهروندان وکسب رضایت آن ها با هماهنگی و هم افزایی خدمتگذاران شهرداری از جمله اهداف این طرح است، گفت: به همین دلیل می بایست برنامه ها براساس نیازسنجی و استفاده بهینه از امکانات موجود برنامه ریزی و اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1287

به "طرح تحول نگهداشت شهر مهمترین مأموریت مدیریت شهری است، طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 2 کلید خورد" امتیاز دهید

1 کاربر به "طرح تحول نگهداشت شهر مهمترین مأموریت مدیریت شهری است، طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 2 کلید خورد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تحول نگهداشت شهر مهمترین مأموریت مدیریت شهری است، طرح تحول نگهداشت شهر در منطقه 2 کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید