ضعیف ترین بازی تاریخ ورامین را به نمایش گذاشتیم

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، تیم بدون شکست شهرداری ورامین امروز در مقابل تیم سایپا تهران نخستین باخت خود را تجربه کرد.

ضعیف ترین بازی تاریخ ورامین را به نمایش گذاشتیم

احسن الله شیرکوند کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین پس از شکست مقابل سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: یک تیم نمی تواند همواره پیروز باشد. امروز یکی از ضعیف ترین بازیهای تاریخ والیبال ورامین بود. تیم فرایند خوبی نداشت. به خاطرتیم ملی، لیگ به مدت 50 روز تعطیل بود و ما به دلیل منافع ملی حرفی نزدیم و امروز تاوان آن را دیدیم. یکی از بازیکنان ما در اردوهای تیم ملی مصدوم شد و این نشان می دهد که بازیکن در اردوهای تیم ملی نیز می تواند آسیب ببیند.

وی اضافه نمود: کولاکوویچ هیچ جایگاهی در والیبال ندارد و این گونه لیگ را به هم ریخت. می توانستیم لیگ پویایی داشته باشیم و با برگزاری 10 روز اردو، سهمیه المپیک را کسب کنیم. به صورت نمادین اردوهای طولانی مدت را برگزار کردند و در نهایت مسعود غلامی با آسیب به تیم ورامین بازگشت و امروز در سالنی بازی کردیم که هیچ شور و هیجانی ندارد و تیم های سایپا و پیکان هیچ تماشاگری ندارد.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری ورامین تاکید نمود: البته تیم ورامین مسائل داخلی نیز دارد. فرمانده شهر و سیاسیون کمر به نابودی والیبال ورامین بسته اند، تیم فوتسالی را علم نموده اند که روزگار ما را سیاه نموده است. نتوانستیم تمرینات خوبی پشت سر بگذاریم چرا که این تیم تمرین داشت.

شیرکوند درباره اعتراض هایش به داوری نیز گفت: متاسفانه عشایری با رای ما آن هم به خاطر دوستان به عنوان رئیس هیئت والیبال انتخاب شد و حال اینگونه فعالیت می نماید. احتیاج است که هیئت والیبال شرایط داورها را آنالیز کند و از داوران با تجربه در مسابقات استفاده کند. از خط نگهدارهایی در این بازی استفاده شد که من تا به حال آنها را ندیده بودم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 99

به "ضعیف ترین بازی تاریخ ورامین را به نمایش گذاشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضعیف ترین بازی تاریخ ورامین را به نمایش گذاشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید