ضبط 6 اجرای صحنه ای جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت

به گزارش سفر به هند، تهران (پانا) - شش اجرای صحنه ای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با شروع سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت ضبط می شوند.

ضبط 6 اجرای صحنه ای جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت

به گزارش روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، اجراهای صحنه ای گروه ماهیما(حجت اشرف زاده)، گروه رستاک(سیامک سپهری)، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، دوئت فراتا-دی پالما(ایتالیا) و ترانه باران(قاسم افشار و حمید غلامعلی) در تالار وحدت ضبط و براساس جدول زمانبندی پخش می گردد.

ضبط اجرای این شش گروه از امروز شروع می گردد و فقط عوامل ضبط اجراها، ستاد اجرایی جشنواره، عوامل فنی پشت صحنه و بعضی همراهان گروه ها با حفظ اولویت سلامت و رعایت پروتکل های بهداشتی در حین ضبط در تالار وحدت حضور خواهند داشت و این اجراها نیز پذیرای مردم نخواهد بود.

اجراهای سایر گروه های سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر پیش از شروع جشنواره در تالار رودکی ضبط شده اند و بر اساس جدول پخش می شوند.

مخاطبان می توانند براساس زمانبندی معین شده در جدول از سایت های جشنواره موسیقی فجر(fajrmusicfestival.com)، انجمن موسیقی ایران(nay.ir) و تیوال(tiwall.com) ، بصورت رایگان اجراهای صحنه ای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر را تماشا نمایند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش های رقابتی و غیررقابتی 28بهمن تا 4 اسفندماه برگزار می گردد و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره است

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 870

به "ضبط 6 اجرای صحنه ای جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضبط 6 اجرای صحنه ای جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید