صالحی: کلیه فعالیت های هنری تعطیل است، چاپخانه ها تعطیل نمی شوند

به گزارش سفر به هند، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:در دو هفته آینده کلیه فعالیت های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تعطیل هستند که مجموعه فعالیت های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه 3 هستند، تعطیل خواهند بود.

صالحی: کلیه فعالیت های هنری تعطیل است، چاپخانه ها تعطیل نمی شوند

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش فرهنگی خبرنگاران، ظهر امروز (چهارشنبه) سید عباس صالحی وزیر فرهن و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تعطیلی چاپخانه ها و شرایط رسانه های مکتوب، اظهار کرد: در محدودیت های دو هفته آینده، چاپخانه ها جزو گروه یک حساب شدند بنابراین فعالیت خودشان را خواهند داشت و طبیعتاً روزنامه ها و کار هایی که با حوزه چاپ سروکار دارند مسئله ای نخواهند داشت.

صالحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امکان برگزاری کنسرت ها قبل از ساعت 18 وجود دارد؟ گفت: در دو هفته آینده کلیه فعالیت های غیرضروری به جز مشاغل گروه یک، تماماً تعطیل هستند که مجموعه فعالیت های هنری و سینمایی که جزو مشاغل گروه 3 هستند، تعطیل خواهند بود.

وی ادامه داد: سالن های هنری و موسیقی بر مبنای اینکه فاصله های شان را به صورت 50 درصد ترتیب دهند، مجاز به فعالیت بودند، اما این به قبل از محدودیت های جدید مربوط می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 645

به "صالحی: کلیه فعالیت های هنری تعطیل است، چاپخانه ها تعطیل نمی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: کلیه فعالیت های هنری تعطیل است، چاپخانه ها تعطیل نمی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید