شرایط جدید سفر ایرانی ها به ترکیه از فردا ، مسافران ایرانی معاینه می شوند

به گزارش سفر به هند، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان این که در حال حاضر هیچ مسئله ای در انجام پروازهای اروپایی نداریم، گفت: طبق اعلام کشور ترکیه از فردا مسافران ایرانی در فرودگاه های این کشور پیش از گیت گذرنامه معاینه می شوند.

شرایط جدید سفر ایرانی ها به ترکیه از فردا ، مسافران ایرانی معاینه می شوند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، مقصود اسعدی سامانی در تشریح آخرین شرایط پروازهای بین المللی کشورمان اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مسئله ای در انجام پروازهای اروپایی نداریم.

وی اضافه نمود: در پروازهای عراق ویزا برای مسافران ایرانی صادر نمی گردد و پروازها بدون مسافر ایرانی انجام می گردد، البته اتباع عراقی مقیم ایران می توانند با پروازهای ما به عراق سفر نمایند اما در فرودگاه مقصد معاینه و احتمالا قرنطینه می شوند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اظهار کرد: همچنین کشور کویت نیز خاطرنشان کرد همه پروازهای خود به ایران را لغو نموده و اجازه انجام پروازهای شرکت های هواپیمایی ما را به آن کشور نمی دهد.

اسعدی سامانی اضافه نمود: استانبول نیز اعلام نموده است از فردا مسافران ایرانی در فرودگاه استانبول پیش از گیت گذرنامه معاینه می شوند و مسافران ایرانی قبل از ورود به ترکیه در فرودگاه های این کشور از فردا معاینه خواهند شد.

وی درباره پروازهای افغانستان اظهار کرد: فعلاً در این مورد مسئله ای وجود ندارد و پروازها انجام می گردد.

  • تقاضای سفرهای داخلی ناشی از کرونا کاهش یافت

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با بیان این که موضوع بیماری کرونا و شیوع محدود آن بر پروازهای داخلی ما نیز تاثیر گذاشته است، گفت: تعداد مسافران پروازهای داخلی و تقاضای سفر تا اندازه ای کاهش داشته است.

بنا بر این گزارش از حدود دو روز پیش موضوع شیوع محدود بیماری کرونا در کشور ما مطرح شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 75

به "شرایط جدید سفر ایرانی ها به ترکیه از فردا ، مسافران ایرانی معاینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط جدید سفر ایرانی ها به ترکیه از فردا ، مسافران ایرانی معاینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید