شانس کم مهدی طارمی برای جدایی از پورتو

به گزارش سفر به هند، در آخرین هفته های این فصل لیگ پرتغال، بنفیکا و پورتو دیشب روبروی هم قرار گرفتند. بازی که با توجه به قهرمانی احتمالی اسپورتینگ، بیشتر جنبه حیثیتی برای دو غول عظیم فوتبال پرتغال داشت. پورتو در این بازی، ابتدا یک گل خورد و سپس، با گل اوریبه به بازی برگشت و توانست یک امتیاز به دست آورد. این نتیجه، صندلی آن ها را در رده دوم محکم کرد و اجازه نداد بنفیکا سهمیه لیگ قهرمانان شان را تهدید کند. اتفاق ویژه این مسابقه اما، تعویض شدن دوباره مارگا و مارتینز بود. دو بازیکنی که یکی این فصل به عنوان زوج طارمی در خط حمله بازی می کرد و دیگری، احتمالا فصل آینده این کار را انجام خواهد داد.

شانس کم مهدی طارمی برای جدایی از پورتو

قرارداد مارگا و پورتو، در خاتمه فصل تمام می گردد و او قصد ندارد قراردادش را تمدید کند. مارگا احتمالا با حقوقی بالاتر، راهی کشور های جوزه خلیج فارس خواهد شد. در ماه های اخیر، او به الهلال لینک شده و در صورت انجام نشدن این انتقال هم، تیم های دیگری هم حاضرند حقوق مورد نظر این بازیکن را پرداخت نمایند. کونسیسائو هم کوشش نموده در هفته های اخیر، با بازی دادن بیشتر به تونی مارتینز در کنار طارمی، به او شانس رسیدن به ترکیب اصلی را بدهد. مارتینز هم از این فرصت ها خوب استفاده نموده و در 382 دقیقه بازی، توانسته 4 گل بزند.

نکته مهم، سخت شدن جدایی طارمی از پورتوست. پورتو برای پر کردن جای خالی مارگا، احتمالا مهاجم تازه ای خریداری خواهد نمود. مهاجمی که در رقابت با مارتینز، بتواند به خط حمله برسد و در کنار طارمی به میدان برود. آن ها در شرایط فعلی، نمی توانند دیگر مهاجم فیکس تیم شان یعنی مهدی طارمی را هم از دست بدهند. مگر اینکه پیشنهاد بزرگی، برای طارمی برسد و باشگاه، راضی گردد در ازای مبلغی بالا مجوز خروج بهترین گلزن و گل ساز این فصل تیم را صادر کند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 982

به "شانس کم مهدی طارمی برای جدایی از پورتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "شانس کم مهدی طارمی برای جدایی از پورتو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس کم مهدی طارمی برای جدایی از پورتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید