سنسی اردوی ایتالیا را ترک کرد و جای خود را به هافبک آتالانتا داد

به گزارش سفر به هند، هافبک تیم فوتبال اینتر که در مورد آمادگی اش برای حضور در یورو 2020 تردیدهایی وجود داشت در نهایت از فهرست ملی پوشان ایتالیا خط خورد.

سنسی اردوی ایتالیا را ترک کرد و جای خود را به هافبک آتالانتا داد

به گزارش خبرنگاران، متئو پسینا هافبک تیم فوتبال آتالانتا به اردوی تیم ملی ایتالیا فراخوانده شد تا جای استفانو سنسی هافبک مصدوم تیم فوتبال اینتر را در فهرست 26 نفر آتزوری برای حضور در رقابت های یورو 2020 بگیرد.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا با وجود مصدومیت سنسی، به امید آماده شدن این بازیکن جوان قبل از شرکت در جام ملت های اروپا او را فراخواند که این تصمیم او با انتقاداتی هم همراه شد. او اما در نهایت تصمیم گرفت که ریسک نکند و بازیکنی آماده تر را با خود به یورو ببرد و به همین دلیل هم سنسی را از فهرست 26 نفره نهایی تیم خط زد و پسینا را دعوت کرد.

تیم های ملی راه یافته به یورو 2020 اگرچه می بایست یک هفته پیش لیست نهایی بازیکنان خود را به یوفا اعلام می کردند اما این امکان را دارند که تا دو روز دیگر آن دسته از بازیکنانی که به دلیل مصدومیت از دست می دهند را با بازیکنانی جدید جایگزین نمایند. به این ترتیب پسینای 24 ساله که پیش از این 5 بازی ملی هم برای ایتالیایی ها انجام داده، برای اولین بار فرصت حضور در یک تورنمنت عظیم ملی را به دست آورد. او یکی از بازیکنانی بود که در پیروزی 7 بر صفر ایتالیا مقابل سن مارینو در ملاقات محبت آمیز اخیر دو تیم برای تیم تحت راهنمایی روبرتو مانچینی به میدان رفتن و گل های پنجم و هفتم تیمش را هم به ثمر رساند.

نخستین بازی ایتالیا در یورو 2020، سه روز دیگر (آدینه) مقابل ترکیه در ملاقات افتتاحیه رقابت ها خواهد بود و پس از آن آتزوری باید دو بازی خانگی دیگر هم برابر تیم های ملی سوئیس و ولز انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1400 بروزرسانی: 9 تیر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1032

به "سنسی اردوی ایتالیا را ترک کرد و جای خود را به هافبک آتالانتا داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنسی اردوی ایتالیا را ترک کرد و جای خود را به هافبک آتالانتا داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید