سفر به وان ترکیه از اردبیل برقرار می گردد

به گزارش سفر به هند، حسن محمدی ادیب روز دوشنبه در ملاقات با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: قرارداد همکاری سه شرکت حمل و نقل از اردبیل، وان و یک شرکت حمل و نقل دیگر در حال انعقاد است و با توجه به رایزنی های صورت گرفته با طرف ترکیه ای، این امر می تواند در رونق گردشگری سلامت استان اردبیل موثر باشد.

سفر به وان ترکیه از اردبیل برقرار می گردد

وی توضیح داد: با پیگیری های صورت گرفته و با همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، خط زمینی اردبیل - وان با هدف جذب گردشگران حوزه سلامت برقرار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: ساماندهی و آسفالت مسیرهای گردشگری استان اردبیل از موارد مهمی است که در همکاری با اداره کل راهداری استان، در پی تحقق آنها و تکمیل زیرساخت ها هستیم.

محمدی ادیب بعلاوه گفت: عملیات اجرایی تکمیل مسیر دسترسی پل معلق ورگه سران، مسیر دسترسی پیست اسکی اوجور و سایر پروژه های گردشگری استان شروع شده و تا انتها فصل کاری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وان با بیش از 600 هزار نفر جمعیت از شهرهای بزرگ، تاریخی و گردشگرپذیر در شرق ترکیه است ، این شهر از شمال و غرب به دریاچه وان، از شرق به کوه های مرتفع سیاه کوه و اِرک و از جنوب به کوه آرتوس منتهی می گردد.

استان اردبیل با بیش از یک میلیون و 280 هزار نفر جمعیت و 12 شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و با جاذبه های طبیعی، تاریخی، مالی و مذهبی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است.

منبع: گردشبان
انتشار: 16 خرداد 1403 بروزرسانی: 16 خرداد 1403 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1664

به "سفر به وان ترکیه از اردبیل برقرار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به وان ترکیه از اردبیل برقرار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید