سرمربی جدید جنوا انتخاب شد

به گزارش سفر به هند، درپی اخراج سرمربی تیم فوتبال جنوا، باشگاه جانشین او برای فصل جدید را معرفی کرد.

سرمربی جدید جنوا انتخاب شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پس از اخراج داویده نیکلا از سرمربیگری تیم فوتبال جنوا، مدیران این باشگاه رولاندو ماران را به عنوان جانشین وی معرفی کردند.

ماران، سرمربی سابق کالیاری در حالی به عنوان سرمربی جنوا معرفی گردید که پس از اخراج از تیم سابقش هنوز با آن قرارداد داشت. به این ترتیب او طی مذاکره با تیم منطقه ساردینیا توانست با توافق دوجانبه قراردادش را فسخ کند و با عقد قراردادی دو ساله به جنوا بپیوندد.

نیکلا سومین سرمربی بود که در فصل گذشته راهنمایی جنوا را برعهده گرفت و توانست این تیم را که قعرنشین بود از سقوط به سری B نجات دهد. با این وجود اخراج شد و یافتن جانشین او مدتی طول کشید. اولین گزینه باشگاه، وینچنزو ایتالیانو بود کسی که تیم اسپتزیا را از دسته دوم به سری A آورد اما با مخالفت مدیرانش مجبور شد در این تیم بماند. گزینه دوم جنوا روبرتو دآورسا سرمربی سابق پارما بود که نتوانست با او به توافق برسد. به این ترتیب جنوا مجبور شد به سراغ سومین گزینه اش برود، کسی که در ماه فوریه سال جاری از کالیاری اخراج شده بود.

ماران سابقه راهنمایی تیم های برشا، باری، کاتانیا، کیه وو و کالیاری را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 444

به "سرمربی جدید جنوا انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی جدید جنوا انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید