ساری: از ناراحتی رونالدو و عملکرد کوادرادو غافلگیر شدم

به گزارش سفر به هند، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی شاگردانش در دربی تورین گفت که از ناراحتی ستاره پرتغالی و عملکرد بال کلمبیایی تیمش که در این بازی گلزنی کردند، غافلگیر شده است.

ساری: از ناراحتی رونالدو و عملکرد کوادرادو غافلگیر شدم

به گزارش خبرنگاران، مائوریتزیو ساری پس از برد 4 بر یک شنبه شب تیمش در خانه مقابل تورینو که حاشیه امنیت یوونتوس را در صدر جدول به 7 امتیاز افزایش داد، از عملکرد شاگردانش به خصوص کریستیانو رونالدو و خوان کوادرادو که گل های دوم و سوم تیم را به ثمر رساندند تمجید کرد.

ساری به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: می دانستیم که بازی آسانی پیش رو نداریم اما خیلی زود گل زدیم و جلو افتادیم و خیلی طول نکشید که گل دوم مان را هم زدیم. شاید آن گل باعث شد که یک احساس امنیت کاذب به بازیکنان ما دست بدهد و به همین گلی که تورینو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد برای دقایقی کنترل بازی را از دست بدهیم. در ابتدای نیمه دوم هم کمی بی نظم بازی می کردیم اما خب وقتی که عامل خستگی کار خودش را با حریف کرد، کیفیت بازی ما نمایان شد.

ساری با اشاره به شکسته شدن طلسم گلزنی رونالدو از روی ضربات ایستگاهی در چهل و سومین تلاشش در یوونتوس ادامه داد: من راستش فکر نمی کردم که این موضوع اینقدر او را آزار می داد اما در خاتمه بازی او گفت:بالاخره گل شد!. من با پائولو دیبالا رابطه خوبی دارم. ما با هم صادق هستیم و من هرگز کوچکترین شکی نسبت به توانایی های او نداشته ام. او فصل پیش کمی بدشانس بود و من هم همواره به او گفته ام که چطور باید تمرین کند. فکر می کنم که توانسته ام او را متقاعد کنم که باید نزدیک به رونالدو بازی کند و نباید خیلی عقب بکشد و به سمت نیمه زمین خودمان بیاید تا توپ بگیرد. از عملکرد کوادرادو هم غافلگیر شدم اما نه فقط به خاطر کیفیت بازی اش چون همه کیفیت بازی اش را می شناسیم بلکه به خاطر سختکوشی اش در دفاع. تمرکز او در تمرینات هم واقعاً خارق العاده است.

جان لوئیجی بوفون سنگربان حرفه ای و 42 ساله یوونتوس با حضور در دربی تورین ششصد و چهل و هشتمین بازی اش در سری A را انجام داد و به رکورددار بازی در این رقابت ها تبدیل شد. او اما هنوز 35 بازی دیگر می خواهد تا رکورد الساندرو دل پیرو را هم به عنوان دارنده بیشترین بازی با پیراهن یوونتوس بشکند.

ساری در پاسخ به این سؤال که آیا بوفون رکورد دل پیرو را هم خواهد شکست گفت: شاید... اما او قطعاً نمی تواند رکورد گلزنی دل پیرو را بشکند!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 458

به "ساری: از ناراحتی رونالدو و عملکرد کوادرادو غافلگیر شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: از ناراحتی رونالدو و عملکرد کوادرادو غافلگیر شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید