ساختمان&zwnjهای ناایمن به مرجع قضایی معرفی می&zwnjشوند

به گزارش سفر به هند، تهران (پانا) - رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره ایمنی ساختمان های سطح شهر توضیحاتی داد.

ساختمان&zwnjهای ناایمن به مرجع قضایی معرفی می&zwnjشوند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به ایمنی ساختمان ها در بستر HSE برای شهر تهران اظهار کرد: شهر تهران به عنوان یک کلانشهر دارای ساختمان های متعدد و بناهای مختلف است و تونل، پارک ها و فضاهای عمومی آن به گونه ای هستند که اگر ایمنی هنگام ساخت آن ها رعایت نشده باشد، هر کدامشان می توانند تبدیل به یک مشکل عظیم شوند.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: اگر هنگام بهره برداری از هر کدام از این ساختمان ها ایمنی مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است مخاطرات بسیاری ایجاد گردد و امنیت شهر و شهروندان به خطر بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که دستگاه های نظارتی برای توجه به ساختمان های فضای شهری جهت جلوگیری از وقوع مسائل و مخاطرات چه اقداماتی انجام داده اند؟ گفت: سازمان آتش نشانی نظارتی مستمر بر ساختمان های مختلف شهر دارد و در صورت ریسک پذیر بودن آن ها به ساختمان ها تذکر می دهد.

صدراعظم نوری اضافه کرد: آتش نشانی به ساختمان های مختلف که ایمنی در آن ها رعایت نشده هشدارهای لازم را می دهد تا مشکل خود را برطرف نمایند و در صورت توجه نکردن مالکان به این هشدارها مرجع قضایی نسبت به تعطیلی مجموعه وارد عمل می گردد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره پایش ساختمان های شهر گفت: تا کنون 33 هزار واحد مورد پایش قرار گرفته اند که از میان آن ها تعدادی واحد بسیار پر خطر شناسایی شده اند و از آن ها خواسته شده تا نسبت به برطرف مخاطرات اقدام نمایند.

وی توضیح داد: یکی از اقداماتی که ما در کمیته های مختلف شورای شهر آن را دنبال می کنیم، بازنگری HSE و ارتقای این مجموعه برای ایمنی کارکنان، پیمانکاران و محیط کار است تا به یاری آن سلامت محیطی که شهروندان از آن ها استفاده می نمایند، تضمین گردد.

صدراعظم نوری اعلام کرد: به همین دلیل ناظران باید دقت نمایند تا ساختمان ها با امنیت کامل ساخته شوند و در بستر آن زیست شهروندان در شهر تهران تأمین گردد و مخاطرات به وجود نیایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 724

به "ساختمان&zwnjهای ناایمن به مرجع قضایی معرفی می&zwnjشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان&zwnjهای ناایمن به مرجع قضایی معرفی می&zwnjشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید