رئیسی روز دانشجو به دانشگاه می رود

به گزارش سفر به هند، معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه مطالبات دانشجویان را به حق می دانیم، گفت: رئیسی روز دانشجو در جمع دانشجویان حضور می یابد.

رئیسی روز دانشجو به دانشگاه می رود

به گزارش تسنیم، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت شنوای مطالبات و سخنان دانشجویان است گفت: دولت اهتمام ویژه ای به دانشگاه دارد و رئیس جمهور مرتب در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا می نمایند و براساس امکاناتی که وجود دارد کوشش می کنیم شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم گردد.

وی با اشاره به وقفه ایجاد شده در آموزش حضوری دانشجویان اضافه نمود: طبیعی است که ما الان کمبود هایی در خصوص خوابگاه ها، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در دانشگاه ها داشته باشیم که در اولویت است و امیدوارم به تدریج بتوانیم کمبود ها را رفع کنیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دانشجویان از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ استقبال می نمایند و می خواهند حرف هایشان شنیده گردد و ما هم اینگونه مطالبات را به حق می دانیم.

وی اعلام کرد: رئیس جمهور در جلسه ای که به مناسبت روز دانشجو دارند بشارت و مژده ای که دانشجویان دنبال آن هستند را بیان می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 12 آذر 1401 بروزرسانی: 12 آذر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1525

به "رئیسی روز دانشجو به دانشگاه می رود" امتیاز دهید

1 کاربر به "رئیسی روز دانشجو به دانشگاه می رود" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی روز دانشجو به دانشگاه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید