دلهره و اضطراب کرونا نگذاشت پدر پسری خودش را کاملا ثابت کند، مردم شادی و خنده را از تلویزیون می خواهند

به گزارش سفر به هند، بازیگر سریال پدر پسری گفت: وقتی فیلم و سریالی رنگ و بوی طنز داشته باشد خواه ناخواه من تشویق می شوم در آن بازی کنم. یادمان نرود مردم ما نیاز به خنده دارند خصوصا در این شرایط کرونایی که گرفتارش شده ایم.

دلهره و اضطراب کرونا نگذاشت پدر پسری خودش را کاملا ثابت کند، مردم شادی و خنده را از تلویزیون می خواهند

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سریال طنز و اپیزودیک پدر پسری پس از چندماه از شروع فراوری و همزمان با پخش شبانه، بالاخره شب گذشته در لوکیشن شهرک راه آهن به انتهای تصویربرداری رسید تا در این دو هفته آینده نیز قسمت های باقی مانده را روی آنتن شبکه پنج سیما ببرد.

عزت الله مهرآوران که از بازیگران اصلی این سریال است در تبادل نظر با خبرگزاری خبرنگاران این چنین اعلام کرد: روزی که ما وارد بازی در مجموعه پدر پسری شدیم خبری از کرونا نبود. سناریو به نظرم خوب آمد و یک نوع طنز خانوادگی به همراه داشت که مرا نیز ترغیب کرد قصه و سریال را بپذیرم.

وی اضافه نمود: البته به تدریج فشار زیادی هم به گروه وارد می شد تا حتما به آنتن پخش ماه رمضان برسد. دلهره و اضطرابی هم به واسطه شیوع کرونا در بین عوامل و گروه وجود داشت که شاید باعث شد توانایی بازیگران به حد کفایت دیده نگردد ولی بازهم نتیجه کار رضایت بخش بود.

این بازیگر درباره اقتباس پدر پسری از ادبیات داستانی اعتقاد داشت: قصه پدر پسری زیاد وابسته به کتاب نبود. طنز پررنگی داشت که مثل همه آثار قبلی باعث می شد من نیز تشویق به بازی در چنین فراوریاتی شوم.

وی با انتقاد از بعضی سریال های طنزی که جذب مخاطب نمی نماید، گفت: وقتی سریالی دیده نگردد یعنی مخاطب با آن ارتباط برقرار نکرده است. یادمان نرود مردم ما احتیاج به خنده دارند خصوصا در این شرایط کرونایی که گرفتارش شده ایم. مردم شادی و خنده را از تلویزیون می خواهند.

مهرآوران اعتقاد داشت: به نظرم همچنان بعضی محدودیت ها ممکن است فرایند بازی شادگونه و طنازانه را از بازیگر بگیرد. طنز ساختن بستر آزادی می خواهد که احتیاج به چارچوب ها و سیاستگذاری های فرهنگی دارد.

وقتی سریال دیده نگردد یعنی مخاطب با آن ارتباط برقرار نکرده است. یادمان نرود مردم ما احتیاج به خنده دارند خصوصا در این شرایط کرونایی که گرفتارش شده ایم. مردم ما شادی و خنده را از تلویزیون می خواهند.

این بازیگر گفت: ما در این چندماه اخیر خصوصا در شرایط کرونایی و حساسیت هایی که وجود داشت، مشغول فراوری پدر پسری بودیم. شرایط خسته کننده ای را پشت سرگذاشتیم اما امیدوارم استقبال و رضایت مخاطبان همچنان از کار ادامه یابد.

گفتنی است؛ مجموعه طنز پدرپسری ساخته محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی رضاجودی است که از شب های ماه رمضان تا به امروز در کنداکتور شبکه پنج سیما قرار گرفته است.

سریال اقتباسی است از کتاب آخرین نشان مردی نوشته مهرداد صدقی که در آن عزت الله مهرآوران نقش پدر خانواده و نقش مادر این خانواده را مریم سرمدی بازی می نماید. افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری، یدالله شادمانی، مهدیس توکلی، مهران رجبی، منا اسکندری، سیاوش چراغی پور، علی آشمند، امین نوروزی، مهسا غفوری، بهتاش مختاری، فرخنده فرمانی زاده و کسری محمدی از هنرمندان این مجموعه 40 قسمتی هستند.

این سریال روایتی است از داستان زندگی حامد با بازی محمدجواد جعفرپور، دانشجوی پرتلاشی که متوجه می گردد تنها یک ماه برای تحویل سرانجام نامه خود فرصت دارد و این ماجرا او را درگیر اتفاقات شیرین و طنز گونه ای می نماید.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 386

به "دلهره و اضطراب کرونا نگذاشت پدر پسری خودش را کاملا ثابت کند، مردم شادی و خنده را از تلویزیون می خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلهره و اضطراب کرونا نگذاشت پدر پسری خودش را کاملا ثابت کند، مردم شادی و خنده را از تلویزیون می خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید