لیو شرایبر بازیگر فیلمی در ایتالیا شد

به گزارش سفر به هند، لیو شرایبر در فیلمی که قرار است ماه آینده در ایتالیا ساخته گردد، جلوی دوربین می رود.

لیو شرایبر بازیگر فیلمی در ایتالیا شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، با اقتباس از رمان در امتداد رودخانه به سمت درخت ها نوشته ارنست همینگوی به زودی فیلمی سینمایی ساخته می گردد که لیو شرایبر بازیگر آن خواهد بود.

قرار است فیلمبرداری این فیلم ماه آینده در ونیز با رعایت دقیق همه پروتکل های ضد کرونا آغاز گردد.

در امتدارد رودخانه آن سوی درخت ها با حمایت مالیاتی ایتالیا ساخته می گردد و در جشنواره فیلم تورنتو که 2 روز دیگر آغاز می گردد، برای فروش امتیاز آن به خریداران عرضه می گردد.

شرایبر در این فیلم در نقش کلنل ریچارد کانتِول بازی می نماید که بر مبنای شخصیت کلنل چارلز لانهام دوست همینگوی شکل گرفته است.

در این رمان که سال 1950 منتشر شد کانتول در شمال ایتالیا در روز های پایانی جنگ جهانی دوم در حال شکار اردک است که رابطه ای رمانتیک با یک زن خیلی جوان تر از خودش ایجاد می نماید. وی که در جنگ جهانی اول هم از نظر فیزیکی و هم از نظر مغزی دچار آسیب شده است باید به روز های پایانی عمرش فکر کند.

این فیلم را پائولا اورتیس برمبنای فیلمنامه ای به قلم پیتر فلانری کارگردانی می نماید. ماتیلدا دی آنجلیس بازیگر ایتالیایی که در جشنواره فیلم برلین در سال 2018 جایزه برد، دیگر بازیگر فیلم است. همچنین لورا موانته بازیگر ایتالیایی، خاویر کامارا بازیگر اسپانیایی و جیانکارلو جیانینی بازیگر ایتالیایی که برای بازی در هفت زیبایی نامزدی اسکار را کسب کرد، دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

از این فیلم به عنوان پروژه ای بین المللی یاد شده که با حضور بازیگرانی پرقدرت می تواند سال آینده مخاطبان را به تماشا دعوت کند.

شرایبر بیش از همه برای بازی در سریال ری داناوان برای شبکه شوتایم شناخته شده است. او جایزه تونی را سال 2005 برای تهیه نمایش گلنگری گلن راس دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 474

به "لیو شرایبر بازیگر فیلمی در ایتالیا شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیو شرایبر بازیگر فیلمی در ایتالیا شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیو شرایبر بازیگر فیلمی در ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید