درخواست قهرمانان نامدار کشتی از مردم برای ماندن در خانه

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا در کشور و لغو بسیاری از برنامه های مختلف ورزشی تا اطلاع ثانوی، بعضی از قهرمانان نامدار کشتی با انتشار پیغام های جداگانه از مردم کشورمان خواستند تا در خانه بمانند.

درخواست قهرمانان نامدار کشتی از مردم برای ماندن در خانه

جهت دریافت خدمات آلاچیق باغی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

در این راستا حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد المپیک و دنیا گفت: هم اکنون در خانه و در کنار پدر و مادر هستم اما امیدوارم با رفع شدن مشکل ویروس کرونا، هرچه زودتر تمرینات خود را برای حضور در المپیک در اردوی تیم ملی، پیگیری کنم.

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا توضیح داد: حفظ سلامتی مردم عزیز کشورمان با اهمیت ترین موضوع است و از مردم بزرگ و با فرهنگ ایران می خواهم با رعایت تمامی موارد ایمنی و بهداشتی از حضور بی مورد در اجتماع خودداری نمایند و در خانه بمانند چرا که این کار یاری بسیار بزرگی به از بین بردن زنجیره انتشار ویروس خطرناک کرونا می نماید.

یزدانی ادامه داد: از تمامی کسانی که در خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند قدردانی می کنم و برای این عزیزان آرزوی سلامتی و سربلندی دارم. امیدوارم همه ملت ایران با یاری هم این ویروس خطرناک را شکست دهند و هرچه زودتر شرایط به صورت عادی بازگردد.

سعید عبدولی دارنده مدال های طلای دنیا و برنز المپیک در کشتی فرنگی نیز در این خصوص گفت: هم اکنون در کنار همسر و فرزندان خود در خانه هستم و مهمترین راه مبارزه با شیوع ویروس خطرناک کرونا را در خانه ماندن می دانم.

وی خطاب به مردم ایران توضیح داد: مردم عزیز ایران می دانید که کشور دچار یک بحران جدی و سخت شده و زندگی بر همه ماها سخت شده ، همه باید در خانه بمانیم. بیایید دست به دست هم بدهید و به فکر جان خودتان و خانواده های خودتان باشید، چراکه با ماندن در خانه در واقع به خودتان یاری می کنید.

عبدولی در سرانجام اظهار امیدواری کرد هرچه زودتر با از بین رفتن این ویروس شرایط به صورت عادی باز خواهد گشت.

چندی پیش حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون و مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به نمایندگی از جامعه کشتی طی پیامی از تمامی هموطنان درخواست کرد که در خانه بمانند و به قطع شدن هر چه سریعتر زنجیره انتقال ویروس کرونا یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 133

به "درخواست قهرمانان نامدار کشتی از مردم برای ماندن در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست قهرمانان نامدار کشتی از مردم برای ماندن در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید