دادگاه نجفی غیرعلنی شد

به گزارش سفر به هند، دور سوم رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی فردا 14 اردیبهشت ماه در دادگاه کیفری یک به صورت غیرعلنی برگزار می گردد.

دادگاه نجفی غیرعلنی شد

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران فردا سومین دوره رسیدگی به پرونده محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در دادگاه کیفری یک شروع می گردد.

پس از نقض رأی دادگاه محمدعلی نجفی به جرم قتل عمد همسر خود میترا استاد توسط دیوان عالی کشور پرونده او به شعبه هم عرض دادگاه کیفری یک ارجاع شد که ساعت 9 صبح فردا یک شنبه چهاردهم اردیبهشت رسیدگی به آن شروع می گردد.

رسیدگی به سومین دور از پرونده محمدعلی نجفی در شعبه 10 دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی متین پایدار به صورت غیر علنی خواهد بود.

حمید رضا گودرزی وکیل مدافع محمد علی نجفی شهردار سابق تهران گفته بود: شعبه 41 دیوان عالی کشور رأی محکومیت موکلم را نقض نموده و پرونده به شعبه هم عرض ارسال شده است.

این وکیل دادگستری معتقد است: زمانی که دیوان عالی رأی را نقض می نماید و پرونده را به شعبه هم عرض می فرستند یعنی از نظر ماهیتی رأی صادره را قبول ندارد؛ به عبارتی معنایش این است که قتل را شبه عمد دانسته است و در این صورت مجازات سبک، پرداخت دیه و حبس یک تا سه سال در انتظار موکلم است که در صورت رضایت شاکی، نسبت به آن هم تخفیفات لازم اعمال خواهد شد.

منبع:فارس

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 334

به "دادگاه نجفی غیرعلنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه نجفی غیرعلنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید