خبرگزاری فرانسه: آرامگاه المهندس به جاذبه ای ضدآمریکایی تبدیل شده است

به گزارش سفر به هند، یک خبرگزاری غربی در گزارشی از شهر نجف با اشاره به حضور گسترده زائران بر سر مزار شهید ابومهدی المهندس، نوشت مقبره او به یک جاذبه جدید ضدآمریکایی تبدیل شده است.

خبرگزاری فرانسه: آرامگاه المهندس به جاذبه ای ضدآمریکایی تبدیل شده است

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه امروز (یکشنبه) در گزارشی به نقل از عباس عبدالحسین یک مقام امنیتی در قبرستان وادی السلام نجف آورده است: این فقط یک قبر نیست بلکه به یک حرم تبدیل شده است. مردان، زنان و بچه ها روزانه از ایران، لبنان و بحرین می آیند تا او را زیارت نمایند.

بر اساس این گزارش، قبر المهندس که در راسته نهم قبرستان وادی السلام واقع شده است شرایط مقدسی یافته و هزاران زائر شیعی که روزانه وارد نجف می شوند بر سر مزار ابومهدی توقف می نمایند.

ام الحسین به خبرگزاری فرانسه گفته 450 کیلومتر راستا را از بصره طی نموده است تا بر سر مزار شهید المهندس حاضر گردد و به او ادای احترام کند. ام الحسین گفته هر زمانی که ما به زیارت حرم امام علی[ع] می آییم، در وادی السلام توقف می کنیم تا مزار قهرمان شهید المهندس را زیارت کنیم، این وظیفه ما است.

خبرگزاری فرانسه با توصیفی از سابقه ابومهدی المهندس نوشته است این فرمانده به نماد مقاومت ضدآمریکایی تبدیل شده و قبر او به جاذبه ای برای شیعیانی تبدیل شده که وعده انتقام از آمریکا می دهند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 160

به "خبرگزاری فرانسه: آرامگاه المهندس به جاذبه ای ضدآمریکایی تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرگزاری فرانسه: آرامگاه المهندس به جاذبه ای ضدآمریکایی تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید