خبرنگاران علی نژاد: نامه اعتراضی تیم ها به وزارت ورزش نرسیده است

به گزارش سفر به هند، تهران- خبرنگاران- معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: نامه ای مبنی بر اعتراض تیم ها برای شروع لیگ برتر فوتبال به این وزارتخانه نرسیده است.

خبرنگاران علی نژاد: نامه اعتراضی تیم ها به وزارت ورزش نرسیده است

مهدی علی نژاد امروز (آدینه) در یک برنامه تلویزیونی در خصوص نامه اعتراضی چهار باشگاه لیگ فزونی مبنی بر تعطیلی لیگ برتر فوتبال اضافه کرد: تا کنون چنین نامه ای به وزارت ورزش و جوانان نرسیده است. شاید آورنده این نامه در ترافیک مانده و یا در تبریز، مشهد و یا قائمشهر جا مانده است اما تا به امروز چنین نامه ای به دست ما نرسیده است.

وی اضافه کرد: انتشار این نامه در فضای مجازی بوده و به دست ما نرسیده است. به همین خاطر نمی تواند مراحل اداری خودش را طی کند. هر کاری قوانین خاص خودش را دارد.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود:این ستاد تصمیم گرفت که بازی ها از اواخر خرداد در لیگ برتر و لیگ دسته اول پیگیری گردد. ما باید به صورت پلکانی بازگشایی ورزش را آنالیز می کردیم . در حال حاضر بیشتر صنوف و مشاغل بازگشایی شدند. البته سیاست اصلی ما حفظ سلامت و معیشت مردم است.

وی گفت: تصمیم به برگزاری مسابقات مربوط به فدراسیون است و به باشگاهی این موضوع مربوط نمی گردد. وزارت بهداشت هم دستورالعمل های بهداشتی را مصوب نموده و با اجرای پروتکل باید برنامه ها پیش رود.

علی نژاد یادآور شد: شرایط ایتالیا و اسپانیا نسبت به ایران در اوضاع کرونا به مراتب بدتر و میزان مرگ و میر بالاتری داشت، اما آنها کار خود را انجام دادند و تصمیم بر برگزاری بازی ها گرفتند. این ویروس تا 2 سال در ایران خواهد بود و در فصل پاییز شاهد موج دوم آن خواهیم بود. ستاد مبارزه با کرونا دستورالعملی را به ما ابلاغ نموده و در اختیار فدراسیون ها قرار داده است.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان تاکید نمود: ما به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که آنها مجاز به انجام مسابقات هستند و تصمیم در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری به عهده آنها است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 375

به "خبرنگاران علی نژاد: نامه اعتراضی تیم ها به وزارت ورزش نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران علی نژاد: نامه اعتراضی تیم ها به وزارت ورزش نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید