خبرنگاران بنیاد کرامت رضوی کپسول اکسیژن به خراسان جنوبی اهدا کرد

به گزارش سفر به هند، مشهد- خبرنگاران- مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: این بنیاد امروز 78 دستگاه کپسول اکسیژن به بیمارستانهای خراسان جنوبی اهدا کرد.

خبرنگاران بنیاد کرامت رضوی کپسول اکسیژن به خراسان جنوبی اهدا کرد

به گزارش پایگاه خبری آستان قدس رضوی محمدحسین استاد آقا اضافه کرد: این کپسولها 40 لیتری و به ارزش حدود سه میلیارد ریال برای بیمارستان های شهرهای فردوس، بشرویه، سرایان، سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه استان خراسان جنوبی تهیه شده بود.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای طرح های حمایتی بنیاد کرامت رضوی از بیمارستان ها و کادر درمانی در طول دوران شیوع کرونا صورت گرفته است.

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: با توجه به کمبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های خراسان جنوبی و محرومیت این استان در زمینه برخورداری از تجهیزات پزشکی و درمانی، این طرح با هدف حمایت از مدافعان سلامت و تجهیز مراکز درمانی صورت گرفته است.

بنا بر آخرین اطلاع سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز یک میلیون و 689 هزار و 692 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 93 تن از مبتلایان طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به 60 هزار و 687 تن رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 871

به "خبرنگاران بنیاد کرامت رضوی کپسول اکسیژن به خراسان جنوبی اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بنیاد کرامت رضوی کپسول اکسیژن به خراسان جنوبی اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید