خاطره جالب فردیناند از هشدار سرالکس فرگوسن به رود فن نیستلروی به خاطر پیراهن من سیتی

به گزارش سفر به هند، مدافع سابق تیم فوتبال منچستریونایتد خاطره ای را از دوران بازیگری اش زیر نظر فرگی روایت کرد که میزان تعصب پیرمرد اسکاتلندی نسبت به شیاطین سرخ را نشان می دهد.

خاطره جالب فردیناند از هشدار سرالکس فرگوسن به رود فن نیستلروی به خاطر پیراهن من سیتی

به گزارش خبرنگاران، دوران مربیگری سرالکس فرگوسن در منچستریونایتد آنقدر طولانی بود که نمی توان پایانی برای حواشی و اتفاقات جنجالی اش متصور بود. در بین آنها اما پیرمرد اسکاتلندی گاهاً مسبب شکل گرفتن سناریویی هایی فراموش نشدنی برای شیاطین سرخ می شد که یکی از جالب ترین آنها را اکنون ریو فردیناند روایت کرده است.

خاطره مدافع انگلیسی سابق شیاطین سرخ مربوط به زمانی می شود که رود فن نیستلروی مهاجم سابق تیم ملی هلند برای من یونایتد توپ می زد و حرکت او پس از مصاف با رقیب همشهری، منچسترسیتی در دربی شهر منچستر در ماه نوامبر سال 2002 خشم سرالکس فرگوسن را برانگیخت. فن نیستلروی پس از آن بازی پیراهنش را با یکی از بازیکنان منچسترسیتی عوض کرد که این حرکت او فرگی را عصبانی کرد.

فردیناند درباره آن ماجرا گفت: منچسترسیتی در ورزشگاه مین رود با دو گل شاون گواتر ما را 3 بر یک شکست داد. آن بازی اولین باری بود که من در دربی منچستر بازی می کردم و چیزی که بیش از همه از آن بازی در خاطرم مانده است، اتفاقات بعد از مسابقه در رختکن بود. به محض اینکه به رختکن برگشتیم، مربی در را بست. رختکن در سکوت فرو رفت، اما کمی بعد از آن ناگهان منفجر شد. رود فن نیستلروی که آن زمان ستاره تیم ما بود با پیراهن منچسترسیتی در دست وارد شد. یادم هست که سرالکس فرگوسن با دیدن این صحنه عصبانی شد و با گفتن یک جمله او را نابود کرد. فرگوسن به فن نیستلروی گفت: اگر یک بار دیگر ببینم یکی از شما با پیراهن منچسترسیتی به رختکن آمده است، دیگر هرگز نخواهید توانست در تیم من بازی کنید.

فردیناند افزود: جو رختکن ملتهب بود و فرگوسن هم به شدت عصبانی. همانجا بود که فهمیدم حساب دربی با سایر بازی ها فرق داشته و این بازی اهمیت فوق العاده ای دارد. تا قبل از آن نمی توانستیم درک کنم دربی یعنی چه، اما بعد از آن متوجه شدم که داستان دربی هیچ ربطی به نتایجی که شما در هفته های قبل از آن می گیرید نداشته و این بازی حکم مرگ و زندگی را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1268

به "خاطره جالب فردیناند از هشدار سرالکس فرگوسن به رود فن نیستلروی به خاطر پیراهن من سیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جالب فردیناند از هشدار سرالکس فرگوسن به رود فن نیستلروی به خاطر پیراهن من سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید