جنجال لباس تنگ پلنگی بهاره رهنما !

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران:بهاره رهنما هنرمند همه فن حریفی است که دیگر هر جایی دست برده و اینبار هم به عنوان مهمان ویژه در یک نمایش دعوت شد.

جنجال لباس تنگ پلنگی بهاره رهنما !

بهاره رهنما (زاده 10 آذر 1352) بازیگر اهل ایران است. بهاره رهنما دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است. همسر پیشین بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسندهٔ مشهور سینما است. بهاره رهنما و شوهر سابقش دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربهٔ حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایرهٔ زنگی و سریال مرد هزار چهره را دارد. بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم خانی در شهریور 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.

بهاره رهنما چهره جنجالی این روز ها در اینستاگرام است که هر روز او را در یک حرفه و شاخه میبینیم. رهنما در بازیگری آن هم نقش های طنز استعداد خوبی دارد اما ظاهرا خانم بازیگر خود را همه فن حریف دیده و به خود اجازه ورود به هر چیزی را میدهد!

بهاره رهنما حالا نزدیک به 5 ملیون فالوور دارد و روزانه پست و استوری و البته تبلیغ های فراوانی منتشر می نماید. او شعاری از خود ساخته دارد و آن هم زنان مستقل شاد است که به مرور بر روی مغز خانم های پیج استقلال و روی پای خود ایستادن را کار می نماید.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1320

به "جنجال لباس تنگ پلنگی بهاره رهنما !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال لباس تنگ پلنگی بهاره رهنما !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید