شرح استقلال درباره شرایط دیاباته، مجیدی با درخواست شیخ مخالفت کرد

به گزارش سفر به هند، باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره شرایط شیخ دیاباته مهاجم خارجی این تیم ارائه کرد.

شرح استقلال درباره شرایط دیاباته، مجیدی با درخواست شیخ مخالفت کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال بعد از دربی مرکز در تمرینات این تیم حضور پیدا ننموده تا شایعات درباره اش قوت بگیرد. درباره دیاباته گفته می گردد او مصدوم است اما جمله ای که فرهاد مجیدی بعد از ملاقات با ذوب آهن بر زبان آورد به مسائل حاشیه ای دامن زد.

مجیدی گفت که بعد از دربی دیگر دیاباته را ندیده تا شایعاتی درباره ناراحتی این بازیکن از پرداخت نشدن حق و حقوقش منتشر گردد. در این خصوص گفته می گردد با توجه به اینکه قرارداد دیاباته با استقلال تا تیرماه است، او برای جدایی از آبی پوشان نوتیسی را ارائه نموده و گفته که در خاتمه قراردادش جدا خواهد شد.

امروز اما باشگاه استقلال ضمن رد شایعات توضیحاتی را ارائه کرد. در اطلاعیه استقلال آمده است: شیخ دیاباته مهاجم استقلال به علت مصدومیت از زمان دربی تا به امروز در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن نوتیسی به باشگاه نداده است.

باشگاه استقلال همچنان اعلام نموده که به درخواست مرخصی دیاباته بعد از بازی با نفت آبادان هم موافقت نشده: در خواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به علت دوری او از تمرینات و شرایط بازی و احتیاج به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی آقای مجیدی و باشگاه استقلال تا به امروز مورد موافقت قرار نگرفته است.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی پیرامون دیاباته و باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1083

به "شرح استقلال درباره شرایط دیاباته، مجیدی با درخواست شیخ مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح استقلال درباره شرایط دیاباته، مجیدی با درخواست شیخ مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید