تشریح جزئیات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی

به گزارش سفر به هند، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم جزئیات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی را تشریح کرد.

تشریح جزئیات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی

علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح های وزارت علوم برای توسعه اشتغال زایی گفت: یکی از طرح هایی که در نظر گرفته ایم اعطای گرنت به پژوهشگران است، بر اساس این طرح از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که سرانجام نامه و رساله دکتری دارند(بر اساس مقطع تحصیلی و حضور یا عدم حضور متقاضی)، بین 10 تا 80 میلیون حمایت مادی صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، دانشجویان تحصیلات تکمیلی می توانند سرانجام نامه ها و رساله های دکتری خود را به فناوری تبدیل نمایند.

معرفی دانشجویان علاقمند به فراوری به پارک های علم و فناوری

خیرالدین با بیان اینکه این طرح در کنار طرح دستیار فناوری می تواند در توسعه اشتغال زایی موثر باشد، گفت: براساس طرح دستیار فناوری نیز دانشجویان برای فراوری فناوریهای خود به پارک های علم و فناوری معرفی شدند و حقوق شان نیز به مدت 6 ماه تأمین می گردد.

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، حقوق 6 ماهه این دانشجویان به این صورت است که به دانشجویان دوره کارشناسی مبلغ یک میلیون تومان، به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد 2 میلیون تومان و به دانشجویان دوره دکتری 3 میلیون تومان حقوق پرداخت می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1400

به "تشریح جزئیات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح جزئیات طرح اعطای گرنت به پژوهشگران برای توسعه اشتغال زایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید