تردید فیفا برای برگزاری بازی های ملی در امسال میلادی

به گزارش سفر به هند، نایب رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نسبت به برگزاری بازی های ملی در سال 2020 به خاطر شیوع جهانی ویروس کرونا ابراز تردید کرد.

تردید فیفا برای برگزاری بازی های ملی در امسال میلادی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ویکتور مونتاگلیانی گفت: فکر می کنم آغاز دوباره رقابت های فوتبال در سطح ملی یک هدف سخت باشد. این مسئله فقط به خاطر سلامتی و میزان مختلف آمادگی کشورها از نظر شرایط مبارزه با ویروس کرونا نیست. مسئله مهم این است که ما باید شاهد بازگشت مسافرت های بین المللی باشیم.

نایب رئیس فیفا ادامه داد: اولویت ما فوتبال ملی است و برای آغاز رقابت ها ماه سپتامبر را در برنامه خود داریم. البته مطمئن نیستم که این گزینه با توجه به شرایط کلی دنیا شانس زیادی برای اجرایی شدن داشته باشد. شک هم دارم که رقابت های اولیه با حضور تماشاگران برگزار شوند، زیرا با ریسک زیادی روبرو خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگران نقطه ورود ما به بازی هاست. رویکرد فیفا در این شرایط مرحله ای است. در پنجره ماه مارس 2021 همه چیز درست می گردد. اکنون وظیفه داریم تا مشکل لیگ های کشورها را حل کنیم و سپس به رقابت های رسمی فیفا باز می گردیم. به احتمال فراوان باید بسیاری از رویدادهای خود را اصلاح کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 288

به "تردید فیفا برای برگزاری بازی های ملی در امسال میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید فیفا برای برگزاری بازی های ملی در امسال میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید