ناظمی: به دنبال بالا بردن سطح کیفی لیگ برتر فوتبال هستیم

به گزارش سفر به هند، مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال گفت: از سال جاری قصد داریم مسابقات در زمان استانداردتری نسبت به همه جای جهان برگزار گردد.

ناظمی: به دنبال بالا بردن سطح کیفی لیگ برتر فوتبال هستیم

گلاره ناظمی درباره برگزاری لیگ برتر سال 99 به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر دستخوش تغییرات عمده ای شده است. مسابقات سال جاری در دو گروه برگزار می گردد و هدف ما از برگزاری مسابقات در دو گروه این است که اولاً تعداد سفرهای بیرون از استانی و قرار دریافت در معرض بیماری تا حد امکان کاهش پیدا کند. بر این اساس تعداد مسابقات از 22 هفته به 10 هفته در مرحله اول کاهش پیدا کرد.

وی در خصوص هزینه های زیادی که ممکن است رعایت پروتکل های بهداشتی به تیم ها تحمیل کند، گفت: هزینه هایی که تیم ها قرار است به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و دادن تست های PCR انجام دهند را باید از جای دیگری تأمین کنیم تا فشار اقتصادی زیادی به آنها تحمیل نکند و این بخش از سرمایه شان را در رعایت موارد بهداشتی هزینه نمایند.

مسئول کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتبال زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر با رعایت استانداردهای دنیای را گامی در جهت حرفه ای شدن دانست و اضافه نمود: طبق سالیان گذشته با توجه به اصرار بعضی تیم ها مبنی بر اینکه برگزاری مسابقات در بعدازظهر هزینه های زیادی را در بردارد و مجبور می شوند برای اسکان تیم داوری دو روز هتل بگیرند ترجیح شان این بود که مسابقات ساعت 10 صبح انجام گردد، اما از سال جاری به دنبال این هستیم که علاوه بر سطح کمی که در تعداد مطلوبی قرار داریم سطح کیفی مسابقات را نیز بالا ببریم و فکر می کنم این گام خیلی مناسبی است که مسابقات در یک زمان استانداردتر نسبت به همه جای دنیا برگزار گردد.

وی در انتها درباره نبودن تیمی از تهران در لیگ برتر سال 99 گفت: در زمینه نداشتن تیم از تهران در مسابقات لیگ برتر، هیئت استان تهران ضعیف عمل می نماید و همانگونه که در فوتسال نمایندگانی دارد اگر هماهنگی و کوشش بیشتری کند می تواند نماینده های شایسته ای در فوتبال داشته باشد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 652

به "ناظمی: به دنبال بالا بردن سطح کیفی لیگ برتر فوتبال هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظمی: به دنبال بالا بردن سطح کیفی لیگ برتر فوتبال هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید