تحولات خوب فضای مجازی در رادیو سلامت

به گزارش سفر به هند، دکتر صدیقه اعتمادسعید در مراسم تقدیر از برنامه سازان فعال در عرصه فضای مجازی، حضور فعال برنامه های شاخص شبکه در فضای مجازی را از اولویت های شبکه رادیویی سلامت دانست و بر آن تاکید نمود.

تحولات خوب فضای مجازی در رادیو سلامت

به گزارش خبرنگاران، وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت فضای مجازی شبکه رادیویی سلامت گفت: در مدت یک سال اخیر فضای مجازی رادیو سلامت تحولات بسیار خوبی داشته است و امیدواریم این پیشرفت ها ادامه داشته باشد.

دکتر اعتماد سعید ضمن تاکید بر لزوم امتداد پیغام در فضای مجازی گفت: باتوجه به اینکه فضای مجازی در بین افراد مختلف جامعه از اهمیت خاصی برخوردار است باید سعی کنیم برای آن دسته از مردم جامعه که رادیو را گوش نمی نمایند بتوانیم به وسیله فضای مجازی پیغام سلامت را به آنها برسانیم و از این طریق آنها را مشتاق کنیم تا ما را دنبال نمایند.

محمد یوسفی، مدیر فضای مجازی شبکه رادیویی سلامت نیز ضمن تشکر از همکاران برنامه سازی که در انتشار پیغام در فضای مجازی همکاری دارند گزارشی از عملکرد فضای مجازی رادیو سلامت طی سال گذشته ارائه نمود.

در این مراسم از زحمات خانم ها حاجی زاده (مجری کارشناس)، بی تقصیر (تهیه نماینده)، نظمی (تهیه نماینده)، بافری (تهیه نماینده)، آدامی (مجری) و آقایان حسنی و نظری (تهیه نمایندگان) شبکه رادیو سلامت تقدیر و تشکر شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 893

به "تحولات خوب فضای مجازی در رادیو سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحولات خوب فضای مجازی در رادیو سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید