تاکید بر تقویت خدمات محله ای در آستانه سال نو

به گزارش سفر به هند، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست شهرداری تبریز بر ضرورت تقویت خدمات محله ای در آستانه سال 1401 تاکید نمود.

تاکید بر تقویت خدمات محله ای در آستانه سال نو

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ مهدی یوسفی ظهر امروز در جمع مدیران و معاونان شهرداری منطقه 4 تبریز اظهار کرد:امیدوارم با نابودی ویروس منحوس کرونا شاهد فرا رسیدن روزهایی خوب در سال تازه باشیم.

او ادامه داد: سخت ترین روزهای کاری مجموعه مدیریت شهری تبریز همین روزهای آخرسال است که امیدوارم با کوشش مضاعف همکاران حوزه های مختلف بتوانیم خدمات خوبی برای شهروندان مان ارائه کنیم.

سرپرست شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: شهرداری منطقه 4 تبریز جزو منطقه ها پرجمعیت و مهم شهر تبریز به شمار می آید و از این جهت جزو اولین منطقه های است که بنده در دوران سرپرستی از آن بازدید می کنم.

او تاکید نمود: خدمات محله ای باید در این منطقه به شکل ویژه ای مد نظر قرار بگیرد و در طرح استقبال از بهار آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری معابر شهر مورد انتظار است.

یوسفی بیان نمود: انتظار ما این است که مدیران منطقه ها در تمام طول سال در راستای جلب رضایت عمومی مردم فعال باشند و باید در روزهای خاتمهی سال به صورت میدانی در سطح منطقه خود حضور داشته و نسبت به برطرف کاستی های احتمالی فورا اقدام نمایند.

او در خاتمه بر ضرورت فضاسازی مناسب سطح منطقه در اعیاد شعبانیه، مبعث و رمضان تاکید نمود که می تواند در ایجاد شور و نشاط عمومی در جامعه موثر باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1375

به "تاکید بر تقویت خدمات محله ای در آستانه سال نو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر تقویت خدمات محله ای در آستانه سال نو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید