رجحان قاطعانه صدرنشین کنفرانس شرق برابر قعرنشین غرب

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، تیم ایندیانا پیسرز بامداد امروز چهارشنبه در ادامه رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA برابر لس آنجلس لیکرز به فزونی 118 بر 98 دست یافت. در این بازی که در حضور 18 هزار 165 تماشاگر سالن بنکرز لایف فیلدهوس برگزار گردید پل جورج با کسب 20 امتیاز، 7 ریباند، 6 پاس منجر به امتیاز و یک بلاک شات ستاره تیم میزبان بود. این سی و هشتمین باخت فصل لیکرز در NBA بود.

رجحان قاطعانه صدرنشین کنفرانس شرق برابر قعرنشین غرب

پائو گاسول ستاره لیکرز و روی هیبرت سنتر ایندیانا در نمایی از بازی امروز

تیم واشنگتن ویزاردز هم در جدال مقابل اورلاندو مجیک به رجحان 115 بر 106 دست یافت. بهترین بازیکن این میدان جان وال گارد تیم ویزاردز بود که 27 امتیاز، 5 ریباند و 7 پاس منجر به امتیاز به نام خود ثبت کرد. این بازی در حضور 13 هزار و 306 تماشاگر سالن واشنگتن دی سی شهر واشنگتن برگزار گردید.

جدال نیکولا ووچوویچ از اورلاندو مترو آریزا بازیکن واشنگتن بر سر توپ

آتلانتا هاوکس هم در حالی که میزبان شیکاگو بولز بود این ملاقات را 107 بر 103 به مهمان خود واگذار کرد. جف تیگو گارد تیم آتلانتا در این بازی به تنهایی 26 امتیاز کسب کرد و امتیازآورترین بازیکن میدان بود ولی مایک دان لیوی و یواکیم نوآ در تیم حریف شب خوبی را پشت سر گذاشتند و زمینه های باخت میزبان را در حضور 12 هزار و 418 تماشاگر رقم زدند.

التون برند فوروارد قدرتی آتلانتا و نظر محمد سنتر شیکاگو بر سر توپ درگیر شدند

پورتلند بلیزرز، تیم سوم کنفرانس غرب نیز در زمین دنور ناگتس به پیروزی 100 بر 95 دست یافت. دامیان لیلارد گارد تیم بلیزرز در این بازی 31 امتیاز کسب کرد و ستاره تیمش بود. در آنسوی میدان هم جی جی هیکسون با کسب 16 امتیاز موثرترین یار دنور بود. 16 هزار و 58 نفر در سالن پپسی سنتر شاهد این بازی بودند.

دامیان لیلارد گارد تیم بلیزرز کوشش می نماید از چنگ جی جی هیکسون بازیکن دنور فرار کند

تیم مینه سوتا تیمبروولوز هم با درخشش کوین لاو ستاره خود در زمین فینیکس سانز 110 بر 101 به پیروزی دست یافت. کوین لاو در این ملاقات 33 امتیاز، 13 ریباند و 9 پاس منجر به امتیاز و 2 بلاک شات شب پرفروغی را پشت سر گذاشت. مارکی یف موریس با کسب 24 امتیاز بهترین یار تیم فینیکس بود.

کوین لاو در بازی با سانز هم ستاره تیم مینه سوتا بود

کلیولند کاوالیرز هم در حضور 13 هزار و 758 تماشاگر خودی برابر تورنتو رپتورز نتیچه را 99 بر 93 واگذار کرد. دیمار دروزان با 33 امتیازی که در این بازی به دست آورد ستاره این میدان بود. کایری ایروین هم 25 امتیاز برای کلیولند کسب کرد ولی نتوانست تیمش را از شکست نجات بدهد.

کوشش مضاعف جرت جک از کلیولند و ترنس روس بازیکن تورنتو در این صحنه دیده می گردد

در دیگر ملاقات بامداد امروز نیز تیم هوستون راکتس با حساب 129 بر 103 برابر میزبان خود ساکرامنتو کینگز پیروز شد. جیمز هاردن گارد تیم هوستون در این بازی فوق العاده کار کرد و با ثبت 43 امتیاز به نام خود از عوامل اصلی رجحان این تیم بود.

حرکا دیمارکوس کازینز سنتر ساکرامنتو روی سبد هوستون

در صدر جدول رده بندی کنفرانس شرق تیم ایندیانا پیسرز قرار گرفته است و اوکلاهما نیز صدرنشین کنفرانس غرب است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 216

به "رجحان قاطعانه صدرنشین کنفرانس شرق برابر قعرنشین غرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان قاطعانه صدرنشین کنفرانس شرق برابر قعرنشین غرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید