بدنه استثنایی فراری تبدیل به دفتر نقاشی شد!، عکس

به گزارش سفر به هند، فراری، 812 کامپیتیزیونه را در می 2021، به عنوان متمرکزترین نسخه 812 سوپرفست، با ارتقای آیرودینامیک رونمایی کرد. در حالی که هر دو نسخه Competizione و Competizione A (A برای Aperta یا کانورتیبل) به فروش می رسند، این برند ایتالیایی، یک مدل منحصر به فرد را معرفی می نماید که قرار است برای خیریه به حراج گذاشته گردد.

بدنه استثنایی فراری تبدیل به دفتر نقاشی شد!، عکس

امیرمسعود عابدین: مرکز طراحی فراری، با الهام از مفهوم ورق خالی، سفری را شروع کرد که منعکس کننده شروع هر مدل تازه است. این بدان معناست که ایده ها، بینش ها و یادداشت ها، روی بدنه زرد رنگ خودروی واقعی ترسیم شده اند و پایه و اساس این ابر خودرو را تشکیل می دهند.

تغییرات طراحی، متمرکز بر رنگ زرد مات Giallo Tristrato است. بدنه، مانند یک بوم نقاشی است که میزبان نبوغ خلاق طراح ارشد فراری، فلاویو مانزونی است. چیزی که این خلاقیت خاص را چشمگیرتر می نماید، استفاده از Nero DS Sketch مات است که نمادین ترین جزئیات طراح را معین می نماید.

توجه به این نکته مهم است که اگرچه این ابرخودرو یک ساخته سفارشی است، اما هیچ ارتقای مکانیکی روی خودرو اعمال نشده است. در واقع، عملکرد فراری 812 Competizione دست نخورده به جای مانده است، به این معنی که تکرار قوی تری از موتور 6.5 لیتری V12 فراری در زیر کاپوت رخ داده است. در این برنامه ارتقا یافته، پیشرانه برای فراوری 819 اسب بخار قدرت در 9250 دور در دقیقه کاملا آماده است.

  • این گران ترین رنجروور تاریخ است/ عکس

  • تصادف خودروی چند میلیون دلاری اسطوره فرمول یک جهان!/عکس

فراری تصمیم گرفته که این ابرخودروی منحصربه فرد متمرکز بر پیست را، برای یک هدف بزرگ به حراج بگذارد. این خودرو در پاییز سال جاری در نمایشگاه فراری در شهر نیویورک، فروخته خواهد شد و تمام عواید آن صرف امور خیریه خواهد شد، اما خودروساز هنوز دلیل آن را اعلام نکرده است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1638

به "بدنه استثنایی فراری تبدیل به دفتر نقاشی شد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدنه استثنایی فراری تبدیل به دفتر نقاشی شد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید