ببینید؛ شهر بازی لست آو آس زامبی ها را به دنیای واقعی می آورد

به گزارش سفر به هند، بازی آخرین ما (The Last of Us) یکی از پیروز ترین بازی های تاریخ است و هواداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد. هر دو بازی آخرین ما امتیازهای بسیار خوبی دریافت کردند و توانستند جایگاه خاصی در دنیای بازی های ویدئویی پیدا نمایند. همین موضوع باعث شد تا مجموعه آخرین ما در بخش های دیگر دنیای تفریح نیز وارد شده و پیروز عمل کند.

ببینید؛ شهر بازی لست آو آس زامبی ها را به دنیای واقعی می آورد

چندی پیش سریال آخرین ما عرضه شد و توانست پیروزیت خوبی بدست بیاورد. به طور کلی دنیای آخرین ما پتانسیل بسیار زیادی داشته و همین موضوع باعث شد که سریال آن نیز مورد توجه گیمرها و هواداران فیلم و سریال قرار بگیرد. از طرفی داستان آخرین ما نیز یک داستان بسیار قدرتمند و احساسی است که تمامی شاخصه های یک محتوای پیروز را دارد.

چیزی که بیشتر از هر قسمتی از بازی توجه هواداران را به خود جلب کرد دنیای بازی آخرین ما بود. به شکلی که هواداران این مجموعه مشتاق هستند تا تجربه دنیای این بازی را داشته باشند. در نتیجه شرکت ناتی داگ و سونی به فکر ساختن دنیای این بازی در واقعیت افتادند. برای این کار این دو کمپانی با شرکت یونیورسال (Universal) همکاری نموده و تجربه آخرین ما (The Last of Us Experience) را طراحی کردند.

به طور کلی شرکت یونیورسال هرساله در شهربازی خود خانه های جن زده (Haunted) را قرار می داد. این خانه ها مخصوص دوران هالووین (Halloween) بوده و تجربه ترسناک خاصی را در اختیار افراد مختلف در شهرهای اورلاندو (Orlando) و هالیوود (Hollywood) در آمریکا و کشورهای ژاپن و سنگاپور قرار می دادند. حال این شرکت تصمیم گرفته تا خانه جن زده خود را به تجربه آخرین ما تبدیل کند. تجربه آخرین ما تنها در دو شهر هالیوود و اورلاندو وجود داشته و افرادی که ساکن این دو شهر هستند یا به آن ها سفر می نمایند، می توانند آن را تجربه نمایند.

تجربه آخرین ما یک تجربه بسیار جالب و مجذوب کننده است. به این شکل که شما باید کوشش کنید تا از شهر نابود شده پیتسبورگ (Pittsburgh) فرار کنید. جوئل و الی نیز در میانه راه شما را هدایت خواهند کرد. دنیای ساخته شده مشابه چیزی است که شما در بازی شاهد آن بودید و تفاوت چندانی با بازی آخرین ما ندارد. به این شکل که در تجربه آخرین ما کلیکر (Clicker)، شکارچی (Hunter) و موارد دیگر سریال نیز وجود داشته تا کاربران یک تجربه بسیار خاص و مشابه با سریال را داشته باشند.

تجربه آخرین ما حدود 1 ماه در شهربازی های یونیورسال جریان خواهد داشت و افراد مختلف می توانند آن را ببینند. نکته اصلی اینجاست که این تجربه برای هواداران آخرین ما می تواند بسیار لذت بخش باشد. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این دنیای ساختگی را بسیار دقیق طراحی کند و تجربه سریال و بازی را به صورت واقعی در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: Videogameschronicle

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 شهریور 1402 بروزرسانی: 21 شهریور 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1644

به "ببینید؛ شهر بازی لست آو آس زامبی ها را به دنیای واقعی می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ شهر بازی لست آو آس زامبی ها را به دنیای واقعی می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید