بازی Destruction AllStars ممکن است رایگان گردد

به گزارش سفر به هند، بازی Destruction AllStars زمانی که در فوریه سال گذشته به صورت انحصاری عرضه شد، با استقبال متوسطی از سوی منتقدان و مخاطبان روبرو شد و اگرچه سازنده آن، استودیوی لوسید گیمز، گهگاهی بازی چند نفره خود را به روزرسانی می نماید، اما متأسفانه این به روزرسانی ها برای تغییر اوضاع بازی کافی نبوده است. با این حال، سونی ممکن است برای بهبود شرایط آن، دست به ترفندهای دیگری بزند.

بازی Destruction AllStars ممکن است رایگان گردد

در واقع این امکان وجود دارد که بازی Destruction AllStars به زودی رایگان گردد. این بازی به تازگی به مدت یک ساعت به منظور تعمیرات سرور و بهبودهای مختلف از دسترس خارج شده است و به روزرسانی نوی را دریافت نموده، اما یکی از کاربران رددیت متوجه شده است که اگر بخواهید بازی را در آن ساعت به روز و آن را اجرا کنید، نام چالش های درون بازی در پایین سمت راست صفحه به صورت کد ظاهر می شوند. جالب اینجاست که برای هر چالشی، عبارت F2P در کد آن ذکر شده که نشان می دهد سونی ممکن است به زودی بازی را رایگان کند. شما می توانید تصویر منتشر شده را در ادامه مشاهده کنید.

البته این اولین باری نیست که بازی قرار است رایگان گردد. زمانی که Destruction AllStars برای اولین بار عرضه شد، برای همه مشترکین پلی استیشن پلاس به مدت چند ماه رایگان بود و پس از آن برای بازیکنان نو با قیمت 19.99 دلار در دسترس نهاده شد. این در حالی است که این بازی در ابتدا قرار بود با قیمت 69.99 دلاری عرضه گردد.

لازم به ذکر است که از همان لحظه ای که Destruction AllStars معرفی گردید، به نظر می رسید که می تواند به خوبی مکانیزم مبارزه با وسایل نقلیه را یک گیم پلی مجذوب کننده ارائه دهد و المان های متفاوت و جالب خود را پیاده سازی کند. با این حال با وجود بعضی مکانیزم های سرگرم کننده، مشکلاتی نظیر نبود تعادل در قهرمان های بازی و وسایل نقلیه شان و از طرفی نبود محتوای کافی به مرور زمان باعث شدند تا بازی نتواند به موفقیت زیادی برای کمپانی سونی دست پیدا کند. حتی مدتی خبرهایی از ساخت نسخه نو توییستد متال در لوسید گیمز شنیده می شد، اما معین شد که این پروژه نامعلوم به استودیوی فایراسپرایت گیمز سپرده شده و احتمالا یک اثر مسابقه ای دیگر خواهد بود.

با این حال رایگان کردن Destruction AllStars ممکن است حرکت مناسبی برای سونی باشد، به خصوص با توجه به این واقعیت که بازی مدتی است عملکرد خوبی از خود نشان نمی دهد و این می تواند یکی از راه های بهبود شرایط آن باشد. اینکه آیا شاهد این اتفاق خواهیم بود یا نه، باید دید. بازی Destruction AllStars هم اکنون به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1332

به "بازی Destruction AllStars ممکن است رایگان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Destruction AllStars ممکن است رایگان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید