اقامت و غذاهایی مقرون به صرفه در دبی

به گزارش سفر به هند، چگونه در هزینه های سفر به دبی صرفه جویی کنیم؟

در شهر دبی اگر مراقب نباشید، هزینه های شما به سرعت بالا رفته و مخارج سرسام آور خواهند بود، البته مانند بسیاری از شهرهای گران قیمت جهان، مردم این شهر راه چارههایی متعدد برای کاهش مخارج خود کشف نموده و کوشش می نمایند تا حد ممکن در مصرف درهم ها صرفه جویی نمایند. در اینجا چند راه چاره برای کاهش هزینه ها در سفر به دبی ارائه می گردد. با خبرنگاران همراه باشید:

اقامت و غذاهایی مقرون به صرفه در دبی

مراکز اقامتی مقرون به صرفه قیمت را شناسایی کنید:

هتل های مشهور و خوب دبی بسیار گران بوده و بین شبی 150 تا 200 دلار هزینه خواهند داشت. بیشتر هتل های بین المللی و زنجیره ای دنیا در این شهر دارای شعبه هستند و اگر شما در یکی از آن ها عضویت داشته باشید، با هر بار اقامت قبلی در این هتل ها، امتیازاتی در حساب شما منظور شده است. دبی، برترین محل برای استفاده از امتیازات جمع شده شما محسوب می گردد.

البته اگر شما در این هتل ها عضو نبوده یا امتیاز قبلی ندارید، در شهر دبی سیستم Couchsurfing بسیار فعال است. (شبکه ای اینترنتی که افراد مختلفی از سراسر دنیا در آن عضو بوده و یکی از اتاق های خانه خود یا یک تخت و محل خواب را به رایگان در اختیار مسافران قرار می دهند. این فعالیت جنبه تجاری ندارد) توصیه می کنیم پیش از سفر به دبی در این سایت جست وجو نموده و اگر کسی را پیدا کردید که به شما محلی برای خواب می دهد، با وی تماس بگیرید.

پیش از سفر به دبی بعلاوه می توانید به وسیله وب سایت Booking.com، هتل هایی مقرون به صرفه در رده قیمتی 35 تا 45 دلار پیدا نموده و اگر با زبان عربی آشنایی دارید، نیز می توانید تخفیف های بیشتری در بعضی هتل ها بگیرید. در دبی بعلاوه سه هتل وجود دارند که در اتاق های آن 6 تا 10 تخت قرار داشته و کرایه هر کدام از ان ها 15 تا 25 دلار است.

برای غذا خوردن به محله قدیمی دبی بروید:

از هتل ها، رستوران های شیک، مراکز خرید و بازارهای تجملی دوری نموده و به محلات قدیمی دبی بروید که به علت مقرون به صرفه بودن غذاهای خود معروفیت دارند. در این محلات شما با شخصیت کارتونی علاء الدین احساس همذات پنداری خواهید کرد. یک وعده غذا در رستوران های این محله ها معمولا بین 20 تا 30 درهم و برابر با 5 تا 8 دلار خواهد بود. من شخصا رستوران ایرانی استاد را در نزدیکی ایستگاه متروی الفهیدی توصیه می کنم. یا برای ناهار پیتزا بخورید، در دبی مال و نزدیکی محل ورودی جهت رفتن به برج الخلیفه، محلی به نام Debonairs وجود دارد که دقیقا در فود کورت طبقه همکف قرار داشته و یک پیتزا را به همراه نوشابه به قیمت 4 دلار یا 15 درهم ارائه می نماید. این محل یکی از برترین رستوران های مقرون به صرفه در دبی محسوب می گردد. پیتزاهای این محل کمی کوچک است و سایز بزرگ آن 22 درهم یا 6 دلار است که به خوبی برای ناهار شما را سیر می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1366

به "اقامت و غذاهایی مقرون به صرفه در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت و غذاهایی مقرون به صرفه در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید