افزایش 81 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی گمرکات

به گزارش سفر به هند، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت: صادرات غیرنفتی گمرکات استان بوشهر از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه به لحاظ حجمی 11 درصد به لحاظ ارزش 81 درصد افزایش داشته است

افزایش 81 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی گمرکات

به گزارش خبرنگاران بوشهر، بهروز قره بیگی اظهارداشت : طی مدت یاد شده از گمرکات استان بوشهر هشت میلیون و 735 هزار تن کالا به ارزش دو میلیارد و 913 میلیون و 785 هزار دلار به خارج از کشور صادر شده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت آمار صادارت گمرکات استان با احتساب میعانات گازی هشت میلیون و 810 هزار تن کالا به ارزش دو میلیارد و 952 میلیون و 831 هزار دلار بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 12 درصد و به لحاظ ارزشی 83 درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر گفت : بیشترین صادرات مربوط به گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می باشد که از نظر وزنی 81 و از نظر ارزشی 92 درصد از کل حجم صادرات با احتساب میعانات گازی را به خود اختصاص داده است.

قره بیگی افزود: کشورهای چین ، امارات متحده عربی ، ترکیه ، پاکستان ، هند ، آفریقای جنوبی ، برزیل، قطر و تایوان از عمده کشورهای مقصد صادارتی گمرکات استان بوشهر بوده اند.

وی یادآور شد: همچنین طی مدت یاده شده 102 هزار تن کالا حدودا به ارزش 299 میلیون دلار کالا از طریق گمرکات این استان وارد کشور شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1119

به "افزایش 81 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی گمرکات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 81 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی گمرکات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید