اعلام ویژه برنامه های دهه فجر رادیو صبا

به گزارش سفر به هند، خبرگزاری خبرنگاران-رادیو صبا گام به گام تا پیروزی دفتر انقلاب را ورق می زند.

اعلام ویژه برنامه های دهه فجر رادیو صبا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، حمیدرضا افتخاری مدیر شبکه رادیویی صبا درباره ویژه برنامه های دهه فجر گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از مهم ترین وقایع تاریخ ایران و جهان است، هر ساله در سالگرد این واقعه رسانه های تمام جهان منعکس کننده بیعت مردم و این انقلاب شکوهمند می شوند.

رسانه ملی در بین همه رسانه ها نقش اصلی را دارد و رادیو به عنوان رسانه ای قابل اعتماد، اثرگذار و در دسترس، وظیفه و رسالتی بزرگ تر بر دوش خود دارد که به همین دلیل هر شبکه متناسب با ماموریت ذاتی خود اقدام خواهد نمود، با توجه به اینکه ماموریت رادیو صبا فراوری برنامه های طنز و تفریح است برنامه های ویژه این شبکه در حیطه تفریح و اطلاع رسانی است.

وی اضافه نمود: ویژه برنامه های شبکه همزمان با شروع دهه فجر راهی آنتن می گردد و تا سرانجام دهه فجر ادامه خواهد داشت، کوشش شده برنامه های این ایام در ساختار های متنوع نظیر مستند، نمایشی، مجله و گفتار محور تهیه گردد، بعلاوه در محتوا نیز به موضوعات مختلفی پرداخته شده است.

افتخاری در ادامه به تشریح برنامه های ویژه شبکه پرداخت و برنامه ها را به توضیح زیر معرفی کرد:

به وقت بهمن

روز 12 بهمن رادیو صبا صبا با برنامه زنده به وقت بهمن با موضوع خانواده به مرور خاطرات انقلاب اسلامی، بهمن 57 و دهه فجر می پردازد، این برنامه به تهیه کنندگی نسیم صباغان و با اجرای مهسا حق پناه از ساعت 10 صبح تقدیم مخاطبان می گردد.

دفتر انقلاب

این برنامه ادبی با شعار تجلی انقلاب در آیینه ادبیات هر روز ساعت 14 همراه مخاطبان می گردد. در این برنامه امیرحسین مدرس با خوانش داستان ها و اشعار انقلابی برای مخاطبین خاطره سازی می نماید، تهیه کنندگی این برنامه بر عهده مژگان فرزین می باشد.

گام به گام تا پیروزی

این برنامه در ساختار گفتار محور به مدت 30 دقیقه هر روز ساعت 15 به مرور تاریخ انقلاب می پردازد و اتفاقات روز شمار بهمن 57 را آنالیز می نماید. این برنامه به تهیه کنندگی و گویندگی الهام حاجی نژاد راهی آنتن صبا میگردد.

یک روایت، یک سرود

این برنامه به مدت 30 دقیقه فراوری شده است که مروری بر خاطرات ترانه های انقلابی دارد تهیه کننده این برنامه سیامک احمدی پور و با اجرای علیرضا سعیدی تقدیم مخاطبان می گردد. این برنامه هر روز ساعت 15:30 پخش می گردد.

قصه پیروزی

این برنامه با روایتگری امیرحسین مدرس به بازخوانی داستان های انقلاب 57 می پردازد. این برنامه از 12 بهمن هر شب ساعت 20:30 به تهیه کنندگی زینب برومند مجد از رادیو صبا پخش می گردد.

پوشش خبری تئاتر و فیلم فجر

برنامه هدهد صبا به پوشش حواشی و رخداد های دو جشنواره هنری تئاتر و سینما خواهد پرداخت، هدهد صبا با اطلاع رسانی تازه های فرهنگ و هنر هر روز از ساعت 14 به مدت نیم ساعت به تهیه کنندگی سینا محمد حسن و با اجرای غزل نهانی همراه مخاطبین این شبکه می گردد.

جشن پیروزی

ویژه برنامه جشن پیروزی، روز 22 بهمن و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب از ساعت 8:30 تا 12 صبح از رادیو صبا پخش خواهد شد. این ویژه برنامه در قالب جنگ شاد رادیویی شهر فرنگ با ایجاد لحظات شاد و به یاد ماندنی به صورت زنده از محل برگزاری راهپیمایی 22 بهمن راهی آنتن صبا می گردد.

رادیو صبا روی موج اف ام ردیف 105.5 مگاهرتز بشنوید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1382

به "اعلام ویژه برنامه های دهه فجر رادیو صبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ویژه برنامه های دهه فجر رادیو صبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید