اسکله قایقرانی بابلسر

به گزارش سفر به هند، در این مقاله از قسمت جاهای دیدنی ایران در مجله گردشگری خبرنگاران در نظر داریم تا شما را با جاذبه ای بسیار زیبا در بابلسر آشنا کنیم. این جای دیدنی که اسکله قایقرانی بابلسر نام دارد یکی از جاهای بسیار منحصر به فرد بابلسر می باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

اسکله قایقرانی بابلسر

یکی از شهرهای زیبا و پرجاذبه در زمینه گردشگری استان مازندران شهر ساحلی بابلسر است که بین دریای مازندران و رشته کوه البرز واقع شده است.

مقالات بیشتر بخوانید:

  • جاهای دیدنی بابلسر
  • شرایط و نحوه اجاره ویلا آنلاین چگونه است؟

قطعاً یکی از مهم ترین عواملی که باعث زیبایی شهر بابلسر شده است گذشتن رودخانه بابل رود از مرکز این شهر می باشد که امکانات بسیار خوبی در کنار این رودخانه جهت استفاده گردشگران و مسافرین ایجاد شده است.

امکاناتی چون اسکله های قایق رانی بابلسر، پدالو ، سفره خانه بابلسر ، قلیان سرا ، رستوران ، کافی شاپ بابلسر و پارک و فضای سبز اطراف رودخانه مکانی بسیار خوب جهت سرگرمی و استراحت گردشگران و مسافران می باشد.

این مکان یکی از برترین مکان های سرگرمیی و گردشگری بابلسر می باشد.

اسکله ساحلی بابلسر یکی از مکان های مهم گردشگری در بابلسر است که هر ساله شمار زیادی از مسافران را به خود جذب می نماید. البته این اسکله جنبه تجاری ندارد و بیشتر به عنوان یکی از مکان های گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد. از نکته مهم این اسکله وجود سنگهایی به عنوان موج شکن است که در نوع خود بسیار زیبا بوده و برای جلوگیری از نفوذ آب در قسمتی از منطقه و پارک نزدیک آن می باشد.

وجود اسکله های قایقرانی با انواع قایقها و صنوبرهای بلند در دو طرف پیاده رو رودخانه بابلرود به جذابیت این رود اضافه نموده است و بعلاوه انعکاس نور چراغهای حاشیه رودخانه در آب، فضای دلپذیری را در شب برای مسافران و گردشگران بابلسر فراهم میکند. از پل اول تا خاتمه رودخانه در دو طرف، فضایی برای اقامت مسافران فراهم شده است که شما می توانید در کنار این رودخانه با درخت های کهنسال و زیبایش لحظات خوشی را تجربه نمایید.

در خاتمه جهت رودخانه بابلرود و بعد از گذر از اسکله های قایقرانی اطراف رودخانه به سواحل زیبای دریای بابلسر می رسیم.

با این توصیف میتوان پارک و اسکله بابلسر را از دیدنیهای این شهر به شمار آورد که در ایام تعطیلات بویژه تابستان پذیرای شمار زیادی از گردشگران میباشد.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 17 شهریور 1401 بروزرسانی: 17 شهریور 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1487

به "اسکله قایقرانی بابلسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکله قایقرانی بابلسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید