طراحی سایت: ارتقای سایت های مخابراتی 62 روستا در سال تازه، ارایه اینترنت ثابت رایگان به گردشگران نوروزی

به گزارش سفر به هند، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه ریزی برای دسترسی روستاها به اینترنت پرسرعت گفت: در سال نو برای 62 روستا ارتقا تکنولوژی سایت های مخابراتی در نظر گرفته شده است.

طراحی سایت: ارتقای سایت های مخابراتی 62 روستا در سال تازه، ارایه اینترنت ثابت رایگان به گردشگران نوروزی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش سرویس علم و فناوری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، مرتضی بلالی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، درباره برنامه های این اداره کل در سال نو، اظهار کرد: هم اکنون 65 درصد از روستا های استان از اینترنت پرسرعت همراه برخوردار هستند که با اجرای طرح توسعه شبکه فیبر نوری امید می رود تا سرانجام سال 1401 همه 575 روستای بالای 20 خانوار استان از خدمات ارتباطی نسل های سوم و چهارم بهره مند شوند.

وی گفت: در استان چهارمحال و بختیاری تجهیزاتی که از پایه برای تلفن همراه نصب شده برند نوکیا است که با وجود تحریم ها به محض تأمین تجهیزات تا سرانجام سال 1401 همه روستاهای بالای 20 خانوار به اینترنت همراه متصل می شوند.

بلالی ادامه داد: در سال نو برای 62 روستا ارتقا تکنولوژی سایت های مخابراتی جهت دسترسی به اینترنت پرسرعت در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: احداث سایت نو در 40 روستا و بهینه سازی سایت های مخابراتی استان برای بهبود کیفیت ارتباطی برای امسال در دستور کار قرار گرفته است.

استفاده از اپلیکیشن راهنمای گردشگری با اینترنت ثابت رایگان

وی ضمن شناسایی و برطرف مسائل ارتباطی و اینترنتی نقاط گردشگری قبل از تعطیلات عید نوروز، گفت: گردشگران و مسافران نوروزی می توانند با استفاده از چتر وای فای در مراکز ستاد اسکان و پذیرش مسافر از اپلیکیشن راهنمای گردشگری و سایر خدمات اینترنتی رایگان استفاده نمایند.

وی با اشاره به 12 روستا و 25 منطقه هدف گردشگری استان که دارای مراکز تفریحی، محصولات باغی، صنایع دستی و ... هستند، اضافه نمود: با استفاده از پتانسیل های موجود در این منطقه ها و بهره گیری از اپلیکیشن گردشگری اینترنتی، سرویس هایی چون معرفی اماکن تفریحی، موزه ها، آبشارها و سوغات این منطقه ها و سایر منطقه ها مختلف استان به مسافرانی که از این اپلیکیشن استفاده می نمایند ارائه می گردد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری گفت: کارشناسان و متخصصین حوزه ICT استان برای پایش آخرین شرایط پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در منطقه ها و روستاهای گردشگری استان قبل از تعطیلات عید نوروز اعزام شده و با شناسایی مسائل، اقدامات و تمهیداتی جهت برطرف و بهبود شرایط ارتباطی و اینترنتی انجام داده اند.

بلالی با اشاره به آمادگی شبکه ارتباطی استان در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، خاطر نشان کرد: کشیک شبانه روزی برای تیم های پشتیبانی درنظر گرفته شده تا رصد کاملی در خصوص شرایط شبکه ارتباطی استان انجام گیرد، ما تمام توان خود را گذاشته ایم تا کاربران در ایام عید از ارتباطات با کیفیت بهره مند شوند.

/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1373

به "طراحی سایت: ارتقای سایت های مخابراتی 62 روستا در سال تازه، ارایه اینترنت ثابت رایگان به گردشگران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ارتقای سایت های مخابراتی 62 روستا در سال تازه، ارایه اینترنت ثابت رایگان به گردشگران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید