آمار فیلم های ارسالی به جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوئیس

به گزارش سفر به هند، تهران (پانا) - آمار فیلم های ارسالی به هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوئیس (IFFZ) اعلام شد.

آمار فیلم های ارسالی به جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوئیس

به گزارش روابط عمومی جشنواره، آمار فیلم های دریافتی در هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوییس (IFFZ) به دبیری یدالله داج اعلام شد و بر این اساس 250 فیلم بلند سینمایی و مستند و 80 فیلم کوتاه داستانی و مستند برای حضور در هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوییس (IFFZ) ارسال شده اند.

بعلاوه سال جاری براى اولین بار بخشى با عنوان ایران 360 درجه به جشنواره اضافه شده است که فیلم هاى انتخابى مستند درمورد رویدادها و مسائل مختلف ایران در این بخش به نمایش درمی آیند. آثار این بخش در اولین سال راه اندازی آن، به وسیله دبیر جشنواره و از بین مستندهای رسیده انتخاب می گردد.

هیات داوران این جشنواره در بخش فیلم های بلند، متشکل از پنج نفر از افراد متخصص است که برترین فیلم بلند فستیوال را انتخاب می نمایند. جایزه برترین فیلم بلند فستیوال، استوانه یا منشور طلایی کوروش است که به همراه 2 هزار دلار جایزه نقدی به برگزیده جشنواره اهدا می گردد.

هیات داوران بخش فیلم های کوتاه فستیوال نیز، متشکل از سه نفر از افراد متخصص این حوزه است که جایزه برترین فیلم کوتاه را به همراه 500 دلار جایزه نقدی به برگزیده اهدا می نمایند.

هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوییس روز 26 می تا اول ژوئن 2022 (5 تا 11 خرداد 1401) برگزار می گردد. آخرین مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره 15 مارس (24 اسفند 1400) بود.

اسامی داوران و فیلم های حاضر در دوره هشتم جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیریت روابط عمومی این جشنواره را نغمه دانش آشتیانی برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1427

به "آمار فیلم های ارسالی به جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار فیلم های ارسالی به جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید