5 تا از بهترین کافه های تفلیس

به گزارش سفر به هند، تفلیس است شهری با تاریخی پر فراز و نشیب و پیشینه غنی . هر ساله گردشگران زیادی به منظور بازدید از جاذبه های تاریخی ، لذت بردن از زیبائی های و جذابیت ها ، چشیدن انواع غذاهای خوشمزه گرجی و آشنایی با فرهنگ مردمان این سرزمین با تور گرجستان به تفلیس سفر می نمایند . قدم زدن در کوچه پس کوچه های باریک شهر تفلیس برای گردشگران لذتی دارد وصف نشدنی . بعد از یک پیاده روی دلچسب و لذت بردن از فضای خاص خیابان ها و کوچه ها سر زدن به یکی از کافه های تفلیس و نوشیدن یک فنجان چای و یا قهوه می تواند برای گردشگران تجربه ای فوق العاده باشد . قبلا در یکی از مطالب خبرنگاران در خصوص بهترین رستوران های تفلیس صحبت شده است در این مطلب نیز قصد داریم 5 تا از بهترین کافه های تفلیس را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید .

5 تا از بهترین کافه های تفلیس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

کافه رادیو تفلیس - RadioCafe Tbilisi

کافه رادیو از نظر سایت معتبر تریپ ادوایزر یکی از بهترین کافه های شهر تفلیس می باشد . این کافه که در خیابان ویکتور دولیدزه شماره 2 واقع شده علاوه بر سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم انواع غذاهای اروپایی ، گرجستانی و گیاهی را نیز ارائه می دهد . کافه رادیو تفلیس با یک فضای دلنشین و اجرای موسیقی زنده مورد توجه جوانان و گردشگران تور تفلیس قرار گرفته است .

  • آدرس کافه رادیو تفلیس : Dolidze St., 2, Tbilisi 0112, Georgia
  • تلفن کافه رادیو در تفلیس : 555591047 - 995+
  • ساعت کاری RadioCafe تفلیس : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از نیمه شب

کافه ایوریا تفلیس - Iveria Cafe Tbilisi

کافه ایوریا در مقابل هتل رادیسون تفلیس در خیابان روستاولی ، بهترین خیابان تفلیس واقع شده است . ایوریا که از برترین کافه های تفلیس به شمار می آید دارای ظاهری شیشه ای برای تماشای خیابان روستاولی و تامین نور کافه در صبح و عصر می باشد . گردشگران با مراجعه به این کافه در کنار سرو انواع نوشیدنی ها و انواع غذاهای بین المللی ، اروپایی ، گیاهی و وگان می توانند از تماشای مناظر اطراف لذت ببرند .

  • آدرس کافه ایوریا تفلیس : Rose Revolution Square 1, Tbilisi, Georgia
  • تلفن کافه ایوریا در تفلیس : 570501445 - 995+
  • ساعت کاری کافه Iveria تفلیس : در تمامی روزهای هفته از ساعت 8:30 صبح تا 12 شب

کافه لیلا تفلیس - Cafe Leila Tbilisi

کافه لیلی از دیگر کافه های خوب تفلیس است که در خیابان Shavteli شماره 18 واقع شده است . این کافه که از سبکی شرقی برخوردار می باشد در منوی خود انواع غذاهای اروپای شرقی ، گرجستانی و گیاهی را جای داده است . در این کافه از غذاهای سرخ شده خبری نیست و معمولا غذاها به صورت بخار پز و یا گریل ارائه می گردند .

  • آدرس کافه لیلا تفلیس : 18 Ioane Shavteli St, Tbilisi, Georgia
  • تلفن کافه لیلا در تفلیس : 555949420 - 995+
  • ساعت کاری کافه Leila تفلیس : همه روزه از ساعت 11 صبح تا نیمه شب

کافه گابریادزه تفلیس - Gabriadze Cafe Tbilisi

گابریادزه از دیگر کافه هایی است که آن را می توان در میان بهترین کافه های تفلیس جای داد . این کافه با فضای زیبا و محیطی دلنشین متعلق به یکی از معروف ترین هنرمندان گرجستان با نام گابریادزه است که با فعالیت در زمینه های فیلم نامه نویسی ، کارگردانی ، مجسمه سازی و عروسک گردانی به شهرت رسیده است . این کافه که در کنار سالن تئاتر گابریادزه ماریونت و برج ساعت واقع شده انواع غذاهای سنتی گرجستان را سرو می نماید .

  • آدرس کافه گابریادزه تفلیس : 13Shavteli St, Tbilisi 0105, Georgia
  • تلفن کافه گابریادزه در تفلیس : 322986594 - 995+
  • ساعت کاری کافه Gabriadze تفلیس : همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 بامداد

کافه لینویل تفلیس - Cafe Linville Tbilisi

از دیگر کافه های برتر در تفلیس می توان به کافه لینویل اشاره کرد . این کافه که در مرکز شهر تفلیس واقع شده از یک طراحی کلاسیک و زیبا برخوردار می باشد . محیط آرامش بخش ، جو فوق العاده ، قیمت های مناسب و همچنین غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و با کیفیت موجب شده کافه لینویل به یکی از بهترین کافه ها در تفلیس تبدیل شود . گردشگران تور تفلیس با مراجعه به این کافه علاوه بر لذت بردن از طعم غذاها و نوشیدنی ها می توانند به نوای گوش نواز پیانو در بعد از ظهرها گوش فرا دهند .

  • آدرس کافه لینویل تفلیس : Abesadze street 2 | Abesadze street 2, Tbilisi, Tbilisi, Georgia
  • تلفن کافه لینویل در تفلیس : 322933651 - 995+
  • ساعت کاری کافه Linville تفلیس : یک شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12 تا 23 - آدینه ها و شنبه ها از ساعت 12 تا 00:30 بامداد
منبع: لذت سفر
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 193

به "5 تا از بهترین کافه های تفلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تا از بهترین کافه های تفلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید