گوگل مپس به روزرسانی های مربوط به کرونا را ارتقا می دهد

به گزارش سفر به هند، در حالی که جهان با کرونا درگیر جنگ است، گوگل تصمیم گرفته است تا برای کمک به شهروندان قدم بردارد. بر همین اساس در یک پست وبلاگی، این شرکت فاش کرد که گوگل مپس هم اکنون اطلاعاتی را در مورد اختلال در حمل و نقل عمومی، پاسگاه های مرزی و مراکز آزمایش کرونا رائه می دهد.

گوگل مپس به روزرسانی های مربوط به کرونا را ارتقا می دهد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کاربران گوگل مپس در آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کلمبیا، فرانسه، هند، مکزیک، هلند، اسپانیا، تایلند، انگلستان و ایالات متحده پیام هایی را دریافت می کنند که می گوید خدمات عمومی ممکن است به حالت تعلیق درآید. این گزینه هنگام انتخاب گزینه حمل و نقل عمومی در صفحه پیمایش ظاهر می شود.

بیشتر بدانید:

چگونه موقعیت مکانی را به بیوگرافی صفحات کسب و کار در اینستاگرام اضافه کنیم؟

اپل برای محافظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی هنگام شیوع کرونا محافظ صورت می سازد

تلاش های شرکت هواوی برای نادیده دریافت تحریم های گوگل

برخی از کشور ها تصمیم دریافتد سیستم حمل و نقل با قطار ها و اتوبوس ها را کاهش دهند تا به در خانه ماندن شهروندان کمک کنند. کاربران کانادا، مکزیک و ایالات متحده هنگام عبور از مرز های بین المللی، هشدار های رانندگی دریافت می کنند. گوگل مپس یاداوری می کند که ممکن است محدودیت هایی وجود داشته باشد و کاربر باید بررسی کند که آیا ورود به نقطه مرزی امکان پذیر است یا خیر.

مسیریابی به سمت مراکز پزشکی از دیگر ویژگی هایی است که در دوران کرونا در نقشه گوگل تغییراتی را تجربه می کند. اکنون گوگل مپس می گوید که همه مراکز پزشکی نمی توانند کرونا را آزمایش کنند و بسته به شرایط پزشکی شما را به مکان مناسب هدایت می کنند.

گوگل همچنین از یک ویژگی جدید بین المللی برخوردار است که به شما امکان می دهد تشخیص دهید یک ایستگاه چقدر شلوغ است و این امر به شما کمک می کند تا سفر متناسب با خود را انجام دهید و در صورت امکان از تجمعات گسترده نیز خودداری کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 413

به "گوگل مپس به روزرسانی های مربوط به کرونا را ارتقا می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل مپس به روزرسانی های مربوط به کرونا را ارتقا می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید