گلکسی F23 5G با اسنپدراگون 750G در گیک بنچ دیده شد

به گزارش سفر به هند، این طور که به نظر می رسد سامسونگ میخواهد به زودی از یک گوشی میان رده دیگر از سری F تحت عنوان گلکسی F23 5G با تراشه اسنپدراگون 750G رونمایی کند.

گلکسی F23 5G با اسنپدراگون 750G در گیک بنچ دیده شد

سال گذشته سامسونگ از گوشی گلکسی F22 رونمایی کرد که در واقع همان گلکسی M22 برای بازاری متفاوت بود. کلا فلسفه وجودی سری F هم همین است. گوشی هایی که از لحاظ قابلیت و امکانات فرقی با مدل های ساخته شده از سری M و A ندارند اما سامسونگ آن ها را برای بازارهای خاصی در نظر گرفته است.

تعداد گوشی های ساخته شده با پسوند F خیلی زیاد نیست چرا که سامسونگ کلا یکی دو سال است که این برند را به مجموعه برندهای خود اضافه نموده با این حال هنوز هیچ یک از گوشی های این سری را نمی توان به عنوان میان رده ای قدرتمند نظیر گوشی های سری A7X در به حساب آورد.

جدیدترین گوشی از سری گلکسی F اما گلکسی F23 5G نام دارد که البته سامسونگ هنوز از آن رونمایی ننموده است. محصولی که به تازگی شاهد حضور آن با شماره مدل SM-E236 در گیک بنچ بودیم. البته نام این محصول ذکر نشده است اما با در نظر گرفتن گلکسی F22 که از شماره مدل SM-E225 برخوردار بود می توان پیش بینی کرد که این گوشی F23 نام داشته باشد.

گیک بنچ این گوشی با امتیاز 640 در بخش تک و 1820 در بخش چند هسته ای نشان می دهد پردازنده بکار رفته در این محصول باید یک میان رده نسبتا قدرتمند باشد. با توجه به فرکانس و نوع چینش هسته ها هم می تواند حدس زد که اسنپدراگون 750G سال گذشته قلب تپنده این محصول را تشکیل دهد که از مدیاتک هلیو G80 به کار رفته در نسل گذشته واقعا قدرتمندتر است. بعلاوه در کنار این پردازنده قدرتمند از 6 گیگابایت حافظه رم هم استفاده شده که معین نیست آیا این تنها ترکیب سخت افزاری موجود از این مدل است یا خیر. علاوه بر این ها، باید به اندروید 12 به عنوان سیستم عامل پیش فرض این گوشی هم اشاره کنیم اما بعید به نظر می رسد این گوشی هم تا مدت زمان مشابه مثل گوشی های سری گلکسی A آپدیت های نرم افزاری را دریافت کند.

طبق استراتژی عرضه گوشی میان رده سامسونگ در سال گذشته، باید انتظار داشته باشیم گلکسی F23 5G به عنوان همان گلکسی M23 در بازارهای مورد نظر برای فروش در دسترس قرار بگیرد. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری در رابطه با هر دوی این محصولات منتشر می گردد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1331

به "گلکسی F23 5G با اسنپدراگون 750G در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی F23 5G با اسنپدراگون 750G در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید