گفتگوی تلفنی عمران خان و اردوغان درباره اوضاع منطقه

به گزارش سفر به هند، نخست وزیر پاکستان ضمن تماس تلفنی با رئیس جمهور ترکیه در مورد آخرین تحولات منطقه با وی به مصاحبه پرداخت.

گفتگوی تلفنی عمران خان و اردوغان درباره اوضاع منطقه

جهت دریافت خدمات اجرای بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان ضمن تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه مرگ عده ای از اتباع این کشور بر اثر ابتلا به کرونا را تسلیت گفت.

وی توضیح داد: پاکستان و ترکیه برای حل مسائل منطقه ای در تمام زمینه ها باید با هم کار مشترک انجام دهند.

عمران خان گفت: موضوعات مالی از مهم ترین مسائلی است که پاکستان و ترکیه با آن روبرو هستند و برای حل مسائل و مسائل خود می توانند همکاری بیشتری داشته باشند.

نخست وزیر پاکستان گفت: ترکیه سیاست های خوبی برای مبارزه با کرونا دارد و حمایت این کشور از اتباع پاکستانی که دچار مشکل شده بودند نیز قابل تقدیر است.

رهبر حزب تحریک انصاف تاکید نمود: پاکستان آماده یاری به ترکیه است و دولت اسلام آباد حاضر است در صورت احتیاج تیم های امدادی را به ترکیه اعزام کند.

لازم به ذکر است ترکیه با افزایش ناگهانی تعداد مبتلایان به کرونا روبرو شد و تا به امروز آزمایش بیش از 34 هزار نفر در ترکیه مثبت اعلام شده که منجر به فوت 752 نفر شده است.

پاکستان نیز با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می نماید و تا به امروز 4 هزار و 70 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند که حاصل آن مرگ 57 نفر بوده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 192

به "گفتگوی تلفنی عمران خان و اردوغان درباره اوضاع منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی تلفنی عمران خان و اردوغان درباره اوضاع منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید