کاهش 10 درصدی قیمت بلیت هواپیما ها از فردا

به گزارش سفر به هند، خبرگزاری خبرنگاران- انجمن صنفی شرکت های هواپیمایی و هلیکوپتری از کاهش 10 درصدی نرخ بلیت هواپیما ها از اول آذر ماه خبر داد.

کاهش 10 درصدی قیمت بلیت هواپیما ها از فردا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در پی تصویب کاهش قیمت بلیت هواپیما در جلسه اخیر شورای عالی هواپیمایی کشوری، این انجمن نرخ های تازه بلیت هواپیما برای پرواز های داخلی را به شرکت های هواپیمایی و آژانس های فروش بلیت هواپیما ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش، در فهرست قیمت های منتشره در مقایسه با قیمت های تازه فروش بلیت در آبان، کاهش حدود 10 درصدی در قیمت بلیت پرواز های داخلی به چشم می خورد.

گفتنی است پس از افزایش هزینه ها در تیرماه امسال، شرکت های هواپیمایی قیمت بلیت های خود را افزایش دادند که یکی از دلایل آنها، اعمال قانون فاصله گذاری 60 درصدی در فروش بلیت هواپیما ها بودکه با توجه به لغو این قانون شورای عالی هواپیمایی مصوب کرد قیمت ها کاهش یابند.

بر اساس این گزارش حداکثر قیمت بلیت در جهت تهران - چابهار 12 میلیون و 930 هزار ریال و در جهت تهران-مشهد 9 میلیون و 824 هزار تومان است.

همچنین بلیت کیش- تهران در بالاترین قیمت 13 میلیون و 102 هزار ریال و بلیت تهران - شیراز هم 8 میلیون و 955 هزار ریال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1258

به "کاهش 10 درصدی قیمت بلیت هواپیما ها از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 10 درصدی قیمت بلیت هواپیما ها از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید