کانادا شرایط تحویل مقام هوآوی به آمریکا را آماده می داند

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران به نقل از الجزیره، دادستان کل کانادا در سخنانی خاطرنشان کرد که شرایط برای تحویل منگ وانژو مقام اقتصادی شرکت هوآوی چین به آمریکا فراهم شده است.

کانادا شرایط تحویل مقام هوآوی به آمریکا را آماده می داند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

بر اساس اعلام خبرگزاری الجزیره، اسنادی که به دادگاه بریتیش کلمبیا در کانادا تحویل داده شده است نشان می دهد که مقدمه برگزاری نشست رسمی دادگاه در آوریل 2021 برای آنالیز پذیرش درخواست آمریکا برای استرداد منگ وانژو به این کشور آماده شده است.

اسناد مذکور نشان می دهند که نشست دادگاه برای آنالیز تحویل مقام اقتصادی شرکت هوآوی چین، به منزله محاکمه کامل وی درباره اتهامات وارد شده توسط آمریکا نبوده و تنها برای آنالیز امکان بالقوه وارد شدن این اتهامات به او است.

این در حالیست که وزارت خارجه چین تا به امروز چندین بار اعلام نموده بود که کانادا باید اشتباه خود را اصلاح نموده و منگ وانژو مدیر اقتصادی شرکت هوآوی را هرچه سریع تر آزاد کند و به چین بازگرداند.

شایان ذکر است، مدیر اقتصادی شرکت هوآوی از دسامبر سال 2018 به اتهام اقتصادی در بازداشت به سر می برد و آمریکا تقاضای استرداد وی را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 430

به "کانادا شرایط تحویل مقام هوآوی به آمریکا را آماده می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا شرایط تحویل مقام هوآوی به آمریکا را آماده می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید