چگونه در بازی های آنلاین امنیت داشته باشیم

به گزارش سفر به هند، رئیس پلیس فتا با اشاره به حفظ امنیت کاربران در بازی های آنلاین به دلیل استفاده آن ها از اینترنت، در پاسخ به این سوال چگونه در بازی های آنلاین امنیت داشته باشیم؟ به ارائه نکات هشداری پرداخت.

چگونه در بازی های آنلاین امنیت داشته باشیم

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داود معظمی گودرزی با اشاره به اینکه بازی کردن جزئی از فرایند رشد و تکامل بچه ها می¬باشد و بچه ها در هر دوره سنی متناسب با حس و نیازشان به باز ی های مختلفی روی می آورند، گفت: در عصر ارتباطات، با آمدن اینترنت و ابزار های الکترونیکی، بچه ها و نوجوانان نیز به بازی های رایانه ای تمایل پیدا نموده اند و به دلیل جذابیت های خاص این بازی ها، بچه ها روز به روز به آن ها وابسته تر می شوند.

این مقام سیابری اضافه نمود: هم اکنون بازی های رایانه ای به سمت آنلاین شدن پیش رفته و هواداران بیشتری نیز دارند به طوری که بسیاری از بزرگسالان هم هوادار این گونه بازی ها هستند.

رئیس پلیس فتا اضافه نمود: حفظ امنیت کاربران در بازی های آنلاین به دلیل استفاده آن ها از اینترنت، اهمیت فراوانی دارد که افراد پیش از ورود به این بازی ها، ابتدا باید امنیت خود را تامین نمایند تا با مشکل روبرو نشوند.

این مقام پلیسی عنوا کرد: کلاهبرداری در قالب خرید و فروش اکانت بازی، هک کردن حساب کاربران فضای مجازی، اغفال بچه ها و نوجوانان از جمله تهدیداتی هستند که ممکن است متوجه کاربران بازی های آنلاین به خصوص بچه ها و نوجوانان گردد.

وی توضیح داد: هرگز جزئیات کارت و حساب بانکی خود یا والدین تان را به اشتراک نگذارید و بازی هار را از سایت های فروش بازی نامعتبر و ناشناس نصب نکنید.

سرهنگ گودرزی تاکید نمود: باز های را از لینک های دریافت شده در شبکه های اجتماعی دانلود نکنید و باز های که به صورت کپی و غیر مجاز توزیع می شوند را نصب نکنید.

رئیس پلیس فتا تذکر داد: دوستان خود را در فضای مجازی وارد زندگی داخلی نکنید و در باز های آنلاین از گفت و گوی صوتی یا تصویری دوری کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 513

به "چگونه در بازی های آنلاین امنیت داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در بازی های آنلاین امنیت داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید