چگونه با بن مژه دنباله دار چشم ها را زیباتر کنیم؟

به گزارش سفر به هند، بن مژه یا همان تاتو خط چشم یکی از روش های زیباسازی چشم هاست که مانند لیفت مژه و ابرو بین خانم ها بسیار باب شده است. در این روش بین مژه ها رنگ اضافه می نمایند که باعث تیره و مجذوب کننده تر شدن آن می گردد. اگر بن مژه تا بیرون تر از خط پلک ادامه پیدا کند، به آن بن مژه دنباله دار می گویند.

چگونه با بن مژه دنباله دار چشم ها را زیباتر کنیم؟

در ادامه در خصوص انواع مدل های بن مژه دنباله دار و مزایا و معایب آنها صحبت می کنیم و ماندگاری این تکنیک زیبایی را ارزیابی خواهیم کرد.

نکات کلیدی

  • بن مژه جزء تکنیک های آرایش چشم نیمه دائم محسوب می گردد. بن مژه دنباله دار همان بن مژه است که کمی در امتداد خط مژه کشیده شده است.
  • بن مژه دنباله دار را می توان تنها روی خط مژه بالا یا روی هر دو خط مژه بالا و پایین انجام داد.
  • پیش از اقدام به تاتو بن مژه حتما از اعتبار کلینیک مورد نظر مطمئن شوید. بعلاوه در صورت هرگونه حساسیت پوستی با پزشک خود درباره تاتو بن مژه مشورت کنید.

بن مژه دنباله دار چیست؟

به خط ظریف و نازکی که به روش تاتو بین مژه ها کشیده می گردد و آنها را پررنگ تر نشان می دهد، بن مژه می گویند. در واقع بن مژه همان تاتوی خط چشم است.

بن مژه دنباله دار یکی از مدل های بن مژه است که در آن بعد از رنگ کردن پوست نزدیک مژه، خط ظریفی در راستای مژه ها روی پلک کشیده می گردد و باعث درشت تر و کشیده تر به نظر رسیدن چشم می گردد.

آیا بن مژه دنباله دار همان خط چشم است؟

هم بله و هم خیر! خط چشم خط نسبتا ضخیمی است که در امتداد و روی مژه ها کشیده می گردد و چشم ها را درشت تر و مجذوب نماینده تر نشان می دهد؛ اما بن مژه خط ظریفی است که مژه را پررنگ تر نشان می دهد.

خط چشم نامحسوس تر است و به سختی می توان آن را تشخیص داد. در نتیجه برای خانم هایی که خواهان آرایش محو هستند، گزینه ایده آلی است.

محاسبه رایگان قیمت لیفت مژه!

ماندگاری بن مژه دنباله دار چقدر است؟

بن مژه جزء تکنیک های آرایش چشم نیمه دائم محسوب می گردد. ترمیم اولیه تاتو بن مژه باید بین دو هفته تا 20 روز بعد از تاتو انجام گردد. ماندگاری آن به نوع پوست افراد بستگی دارد. پوست های چرب توانایی کمتری برای نگهداری رنگ تاتو در خود دارند. بن مژه اغلب بین 3 تا 5 سال روی مژه دوام می آورد.

مدل های بن مژه دنباله دار

در این قسمت عکس بن مژه دنباله دار را مشاهده می کنید. برای آگاهی از اینکه بن مژه دنباله دار چه حالتی روی مژه های شما ایجاد خواهد نمود، با یک آرایشگر مشورت کنید. بعلاوه می توانید با تماشا عکس بن مژه دنباله دار پیش از رفتن به آرایشگاه، مدل مورد نظر خود را پیدا کنید.

کدام مدل بن مژه دنباله دار زیباتر است؟

بن مژه دنباله دار می تواند تنها روی خط مژه بالا یا هم روی خط مژه بالا و هم پایین انجام گردد. بسته به سلیقه خود می توانید یکی از این دو مدل را انتخاب کنید. در بعضی آرایشگاه ها بن مژه های رنگی نیز استفاده می شوند که در صورت تمایل می توانید از این مدل ها نیز بهره ببرید.

مزایا و کاربرد بن مژه دنباله دار

آرایش نیمه دائم بن مژه دنباله دار برایتان ایده آل خواهد بود، اگر:

  • مژه های کم پشت و نازکی دارید و می خواهید بدون کاشت مژه مجذوب نمایندهیت مژه های خود را افزایش دهید.
  • در پی آرایش نیمه دائم هستید و حوصله هر روز آرایش کردن را ندارید.
  • به خط چشم دنباله دار علاقه مندید، اما نمی خواهید کسی متوجه آرایش شما گردد.
  • مژه های روشن و چشمان بی حالتی دارید.
  • ورزشکار هستید و به علت تعرق از خط چشم استفاده نمی کنید.

بیشتر بخوانید: تفاوت کاشت و اکستنشن مژه

بن مژه پایین دنباله دار

گاهی اوقات آرایشگر برای کشیدن بن مژه پایین دنباله دار از بی حسی استفاده می نماید. مواد بی حس نماینده باید با ملایمت و با استفاده از میکرو براش روی پلک پایین قرار داده گردد.

برای جلوگیری از ورود مواد بی حس نماینده به داخل چشم، باید این مواد حدود 1 تا 2 میلیمتر پایین تر از خط مژه زده گردد. پس از بی حس شدن خط مژه، بن مژه پایین دنباله دار را با دستگاه روی خط مژه می کشند. بن مژه مانند خط چشم پهن نیست و باید بسیار نازک روی خط مژه کشیده گردد.

بن مژه پهن و دنباله دار

بن مژه باید نازک باشد و به سختی مشاهده گردد. بن مژه پهن و دنباله دار به خط چشم نیمه دائم شباهت دارد. اگر به خطوط پهن اطراف چشم علاقه دارید، بهتر است گزینه تاتو خط چشم را امتحان کنید.

ثبت خدمات لیفت مژه

آیا تاتو بن مژه دنباله دار درد دارد؟

آستانه درد در افراد مختلف فرق دارد. معمولا پیش از کشیدن بن مژه روی خط مژه از مواد بی حس نماینده در موضع استفاده می نمایند. بسیاری از افراد گزارش داده اند که با زدن بی حسی هیچ دردی را در زمان تاتو بن مژه احساس نکرده اند.

کلام آخر

بن مژه دنباله دار یکی از انواع مدل های بن مژه است که برای افرادی که می خواهند کمی حالت کشیدگی به چشمان خود بدهند، مناسب است. توصیه می گردد پیش از اقدام به تاتو بن مژه دنباله دار از معتبر بودن کلینیک مورد نظر خود مطمئن شوید.

اگر سابقه بیماری خاص یا حساسیت به مواد بی حس نماینده یا تاتو دارید، باید حتما پیش از اقدام به تاتو بن مژه با پزشک صحبت کنید.

ثبت سفارش لیفت مژه

ثبت سفارش لیفت مژه

منبع: آچاره
انتشار: 31 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1403 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1662

به "چگونه با بن مژه دنباله دار چشم ها را زیباتر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با بن مژه دنباله دار چشم ها را زیباتر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید