پاسخ به 10 احتیاج فناورانه صنایع توسط یک شرکت دانش بنیان

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، علیرضا رضایی مدیرعامل شرکت دانش بنیانی گفت: این مجموعه دانش بنیان با توجه به احتیاج مبرم صنایع مختلف به فناوری های نوین کوشش کرد تا به عنوان یک کارگزار حرفه ای تبادل فناوری عمل کند. یکی از وظایفی که این مجموعه برای خود تعریف نموده است، بازاریابی و فروش محصولات فناورانه دانش بنیان است.

پاسخ به 10 احتیاج فناورانه صنایع توسط یک شرکت دانش بنیان

مدیرعامل شرکت دانش بنیان اضافه کرد: یکی دیگر از اهداف این شرکت، انتقال فناوری است. این حوزه شامل شناسایی احتیاجهای فناورانه واحدهای صنعتی و برطرف آن است. در این زمینه از همکاری شرکت شهرک های صنعتی استان البرز نیز بهره مند شده ایم و با یاری این نهاد، احتیاجهای مختلف فناورانه شرکت های صنعتی را شناسایی کردیم.

به گفته وی، سپس در میان فعالان فناور و مخترعان و فعالان دانش بنیان جستجو می کنیم تا ببینیم چه کسی از توانایی پاسخگویی به این احتیاج فناورانه برخوردار است. در نهایت نیز میان شرکت دانش بنیان و شرکت صنعتی یک تفاهم همکاری منعقد می گردد.

رضایی ضمن اشاره به فعالیت های دانش بنیان اجرا شده در این شرکت اضافه کرد: در سال گذشته یکی از بزرگترین رویدادهای کارآفرینانه کشور توسط این شرکت دانش بنیان برگزار گردید. در این رویداد 552 نشست رو در رو برگزار گردید و در مجموع 176 احتیاج فناورانه از سراسر کشور در این رخداد مطرح شد.

این فعال دانش بنیان در ادامه ضمن اشاره به فعالیت های اجرا شده برای توسعه تبادل فناوری، گفت: یکی دیگر از فعالیت های این شرکت، جذب سرمایه برای استارت اپ ها است. به همین منظور یک سامانه تأسیس نموده ایم که استارت اپ ها و سرمایه گذاران به آن مراجعه می نمایند و طرح ها و درخواست های خود را بارگذاری می نمایند. در نهایت نیز قرارداد همکاری میان این دو بخش، منعقد می گردد.

وی همچنین بیان نمود: در حال حاضر نیز یک سامانه جدید تأسیس نموده ایم تا احتیاجهای فناورانه ادارات، نهادها، سازمان ها، وزارتخانه ها و شرکت های مختلف را که به صورت پراکنده مطرح شده است را در آن به صورت متمرکز و تجمیعی، ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 790

به "پاسخ به 10 احتیاج فناورانه صنایع توسط یک شرکت دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ به 10 احتیاج فناورانه صنایع توسط یک شرکت دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید